Versetul zilei

19 mai 2014

Te bucuri cand fratelui tau ii merge bine...?

Ieri a fost amintit un verset din Scriptura peste care recunosc, de multe ori am trecut poate fara a constientiza prea mult ce spune sau poate am luat in seama doar a doua parte.
Bucuraţi-vă cu cei ce se bucură; plângeţi cu cei ce plâng.
Romani 12:15 

Nimeni nu poate contesta ca nu ne-am alaturat suferintelor celor de langa noi, poate nu intotdeauna, insa am facut-o, fie ca am fost alaturi de cei care au pierdut pe cineva drag, fie ca am aflat de suferinta din trup prin care trece un frate sau o sora si am hotarat sa mijlocim si noi inaintea Domnului pentru persoana respectiva sau orice alta situatie trista, insa prea putini ne-am alaturat bucuriei celor de langa noi.
Dumnezeu hotaraste pe cine binecuvinteaza cu binecuvantari materiale mai mult sau mai putin, insa indemnul din Scriptura spune sa ne bucuram cu cei ce se bucura.
Cum...sa ma bucur daca fratelui meu ii merge bine si mie nu? Sa ma bucur cand stau cu o sora de vorba si imi spune ce bine ii merge ei business-ul si eu abia daca am bani sa traiesc de azi pe maine?
Sa ma bucur cand fratele meu si-a facut o casa cu 4-5 camere si eu stau intr-o garsoniera cu chirie?
Sa ma bucur cand il vad pe fratele meu ca vine la adunare si intra in parcarea bisericii cu mercedes si eu numai ce mi-am asezat bicicleta in locul special amenajat?
Sa ma bucur cand sora de langa mine are o haina de la "gucci"sau "prada" si eu am o rochie poate de la second hand..?
Da, Biblia spune sa ma bucur, sa simt bucuria alaturi de el sau de ea! Numai ca trebuie sa recunoastem, prea putini putem face lucrul acesta, iar cei care nu o putem face suferim de o boala numita "INVIDIA".
Fie ca vrem sa recunoastem,  fie ca nu, tot mai multi crestini suferim de aceasta boala.
Inteleptul Solomon spune, "nu gândi rău împotriva aproapelui tău, când locuieşte liniştit lângă tine."
Sunt fratii carora le merge bine, mai bine decat ne merge noua, insa nu trebuie sa gandim rau, nu trebuie sa fim invidiosi pe ei, pentru ca de la acest pacat aparent inofesiv pot aparea altele si altele, si odata patruns acest pacat in inima noastra foarte greu il mai putem controla. 
Toate aceste stari sufletesti ne conduc spre o stare care ne indeparteaza zi de zi, tot mai mult de Dumnezeu.
Cantam adesea cantarea: "sa seman cu Tine sa fiu mai bun, mai iertator, mai iubitor..." 
Oare Isus...ne-a dat acest exemplu?
Sa seman cu Tine....e tot ce imi doresc!
Doamne ajuta-ma sa seman cu Tine tot mai mult, iar daca in sufletul meu exista acest sambure de invidie, curateste-ma Tu!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu