Versetul zilei

28 iunie 2014

Am dat in mintea copiilor!

Dupa cursa  de aseara am crezut ca astazi n-o sa ma mai pot misca...
Se pare ca nu!
 Ma misc...dar mai greoi, deh...am imbatranit si eu.Numai ca daca picioarele obosite aveau nevoie de odihna, mintea se pare ca nu avea nevoie de odihna, asa ca am pus-o la treaba. Si ce credeti...?
Bineinteles ca a dat nastere unei idei, si cum "femeilor" nu le trebuie mult sa aplice ziua ce au visat noaptea, fiind si eu "femeie", am procedat ca atare.
Aseara sau azi noapte sau nici eu nu stiu cand mi-a venit o idee. M-am gandit ca nu ar fi rau daca as face miscare in fiecare zi. Numai ca am vrut ceva mai comod....nu alergare, ci asa ceva....eu sa stau...dar totusi sa fac miscare, si m-am gandit la "bicicleta". Asa ca azi am trecut la fapte, mi-am convins sotul ca miscarea e foarte sanatoasa(ca si cum el nu stia) l-am luat de manuta si am dat o raita prin piata, ca deh....mergem si noi unde ne permitem.Dupa cateva  curse periculoase printre oameni, cu diferite biciclete...m-am hotarat. Ea este...!
Am insa o singura problema...nu am garaj pentru ea, dar sper sa ma descurc.
De-acuma fac miscare cu bicicleta, poate o fi mai usor...
Nu stiu cum o fi, dar o sa va povestesc cand ma intorc, asta daca ma ajuta Domnul sa ma intorc intreaga acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu