Versetul zilei

16 iunie 2014

"IL CUNOSC EU PE DUMNEZEU CU ADEVARAT?

Celui cu inima tare, Tu-i chezăşuieşti pacea; da, pacea, căci se încrede în Tine, spune profetul Isaia.
 Doamne, cati nu isi doresc pacea?
Inca nu am cunoscut pe nimeni care sa nu-si doreasca pacea, insa stim ca pacea o primim doar dupa ce ne intalnim cu Hristos.
Căci El este pacea noastră care din doi a făcut unul şi a surpat zidul de la mijloc care-i despărţea, spune ap. Pavel. Ori daca Isus este pacea, este evident ca vom cunoaste pacea doar daca  ne vom intalni cu El. 
 Pacea este cel mai minunat si pretios lucru pe care il dobandim intalnindu-ne cu Isus, de-aceea este si cel mai greu lucru de mentinut. Acest lucru presupune "cunoastere".
Ca pacea sa ramana in mine, in casa mea, in viata mea, TREBUIE sa-L cunosc in adevar pe Dumnezeu.
Cum stiu ca Il cunosc?
Raspunsul il avem in 1Ioan 2:3,
Şi prin aceasta ştim că Îl cunoaştem, dacă păzim poruncile Lui.
Intrebarea este "IL CUNOSC EU PE DUMNEZEU CU ADEVARAT?
Ramane sa ne dam raspunsul fiecare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu