Versetul zilei

12 iunie 2014

O zi binecuvantata in umblarea cu Domnul!

Lăudaţi pe Domnul! Robii Domnului, lăudaţi, lăudaţi Numele Domnului!
  Fie Numele Domnului binecuvântat de acum şi până în veac! 
De la răsăritul soarelui până la apusul lui, fie Numele Domnului lăudat. Domnul este înălţat mai presus de toate neamurile, slava Lui este mai presus de ceruri.  
 Cine este ca Domnul Dumnezeul nostru care locuieşte atât de sus?
 El Îşi pleacă privirile să vadă ce se face în ceruri şi pe pământ.
 El ridică pe sărac din ţărână, înalţă pe cel lipsit din gunoi, ca să-i facă să şadă împreună cu cei mari: cu mai marii poporului Său.
El dă o casă celei ce era stearpă, face din ea o mamă veselă în mijlocul copiilor ei. Lăudaţi pe Domnul!
 
Citeam azi de dimineata acest psalm. Am remarcat un verset extraordinar:
"Cine este ca Domnul Dumnezeul nostru care locuieşte atât de sus?
 El Îşi pleacă privirile să vadă ce se face în ceruri şi pe pământ."
 
Isi pleaca privirile...asupra mea, asupra ta sa vada ce facem!
Fiecare pas, fiecare miscare, Domnul vede din inaltul cerului. 
Cand am auzit acest verset(pt. ca sotul citea psalmul), m-am cutremurat si in acelasi timp am stat si m-am gandit, cat de intristat este Dumnezeu vazand ceea ce se intampla pe pamant?
Intrebarea este: fac si eu parte din acei care Il intristeaza pe Domnul?
Umblarea mea, vorbele mele si toate actiunile mele Ii aduc cinste sau Ii aduc ocara?
sursa foto:http://roseinthedesert.wordpress.com/2013/05/23/pe-urmele-pasilor-lui-isus-2/
Doamne fereste-ne ca nu cumva sa iti aducem ocara si Numele Tau sa aibe de suferit din cauza noastra.
 Ajuta-ma sa Iti aduc cinste si in tot ceea ce fac, Tu sa iti gasesti placerea!

O zi binecuvantata  in umblarea cu Domnul!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu