Versetul zilei

22 iulie 2014

80 de ani binecuvantati!

Incepusem sa numar din zece in zece. Daca e in 34, atunci continuam 44, 54, 64, 74, 84, 94, 2004, 2014, si uite asa am ajuns la 80.
Psalmistul David spunea:
Anii vieţii noastre se ridică la şaptezeci de ani, iar, pentru cei mai tari, la optzeci de ani; şi lucrul cu care se mândreşte omul în timpul lor nu este decât trudă şi durere, căci trece iute, şi noi zburăm.
Iata ca pot fi mandra ca am un tata care face parte din categoria oamenilor tari.
Astazi implineste 80 de ani!
Sunt fericita ca i-a dat Dumnezeu atatia ani si mai ales, ani plini de sanatate. Si acum, la varsta aceasta e plin de viata, munceste din zori si pana in noapte, chiar daca randamentul nu mai este ca in urma cu 10-15 ani, insa greu il poate tine cineva in casa.
Am o vorba si colegii mei rad la birou cand le povestesc. De regula, cocosul da oamenilor desteptarea, numai ca la tata acasa, e invers. Tata le da desteptarea lor, si credeti-ma ca nu exagerez cu nimic cand spun acest lucru.
Incercasem sa caut o poza cat mai recenta, insa mi-am amintit ca, nu cu mult timp in urma, nepotului meu i s-a nascut un fecior. Asa ca am cautat poza cu cele patru generatii, tata, fiul, nepotul si stranepotul.
Dumnezeu l-a binecuvantat cu cinci copiii, carora le-a pus cinci nume frumoase din Biblie,
 Debora, Timotei, Corneliu, Tabita si Beniamin. Au urmat alte binecuvantari, unsprezece nepoti de la cei cinci copii, iar pentru ca Domnul inca l-a tinut in viata si i-a dat sanatate, i-a dat harul sa-si vada si stranepotii. Asa ca numarul stranepotilor a ajuns la cifra 10, ultimul venind pe lume in urma cu 7 zile.
Ce mare har!
Ce as putea sa ii urez...? Fiindca Dumnezeu le stie pe toate, El le da copiilor Sai tot ce are mai bun, noi nu putem decat sa Ii multumim, iar in acest moment asta vreau sa fac.

"Tata, pentru ca Tu ne cunosti, ne stii pe fiecare in parte, vreau sa vin si sa Iti multumesc pentru ca ne-ai daruit o familie, un tata, o mama, carora le-ai dat bucurii fara numar si sanatate din belsug. Ne-ai binecuvantat asa cum n-am meritat nici unul dintre noi, dar totusi Tu ai facut-o, si nu pentru meritul nostru, ci pentru meritul Fiului Tau, Isus Hristos in care noi ne-am pus increderea, si pe care-L iubim.In continuare te rog sa imi  binecuvintezi parintii cate zile mai au de trait, mana Ta sa ii protejeze de orice rau, si Duhul Tau sa ii calauzeasca in toate. Da-le sanatate, da-le o minte inteleapta pana la capat, iar in ziua cand ne vei chema pe toti ACASA, fa ca niciunul dintre noi sa nu lipseasca de la Marea Sarbatoare"
LA MULTI ANI, tati meu!

2 comentarii:

  1. la multi ani din partea noastra pentru tati si intreaga familie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mii de multumiri din toata inima si in mod special tati va multumeste. Pacea si credinciosia lui Dumnezeu sa fie peste casa voastra si peste toti cei care cauta pe Domnul!
    Fiti binecuvantati!

    RăspundețiȘtergere