Versetul zilei

10 august 2014

Atat de mult HAR....si-atata risipa!

Nu stiu daca orice alt cuvant scris in continuare ar mai avea rostul, pentru ca imaginea spune totul. Este infiorator sa vezi asa ceva!!!
sursa foto:IS Militants Beheaded Children, Raped Women And Hanged Men Of Christian Community Of Mosul

Privind suferinta si persecutia prin care trec frati si surorile mele de credinta...imi este greu sa imi ridic capul si mi se umple fata de  rusine  inaintea lui Dumnezeu, pentru ca atata HAR am ....si fac  atata risipa.
Am libertatea sa merg oridecate ori vreau la adunare, am libertatea sa vorbesc celor din jurul meu depre ISUS, am libertatea sa ma inchin oricand si oriunde, am atata libertate...dar nu pretuiesc si nu sunt recunoascatoare indeajuns. Inclusiv faptul ca scriu aceste cuvine sunt un har din partea lui Dumnezeu, de-aceea  doresc ca oridecate ori ma asez sa scriu, Dumnezeu sa imi dea cuvant si curaj.
Sunt frati de-ai nostri care trec prin suferinta din pricina credintei lor.
Femeile sunt violate, copiii decapitati si barbatii spanzurati.
Ne-am pus pret de cinci minute in locul lor????
In locul unei mame care priveste cum in fata ei este decapitat copilul?
Mi-a venit acum in minte unul din versetele din Apocalipsa cap.6
Când a rupt Mielul pecetea a cincea, am văzut sub altar sufletele celor ce fuseseră înjunghiaţi din pricina Cuvântului lui Dumnezeu şi din pricina mărturisirii pe care o ţinuseră.Ei strigau cu glas tare şi ziceau: „Până când, Stăpâne, Tu, care eşti sfânt şi adevărat, zăboveşti să judeci şi să răzbuni sângele nostru asupra locuitorilor pământului?”

Fiecăruia din ei i s-a dat o haină albă şi li s-a spus să se mai odihnească puţină vreme, până se va împlini numărul tovarăşilor lor de slujbă şi al fraţilor lor, care aveau să fie omorâţi ca şi ei.

Ei sunt fratii care implinesc numarul tovarasilor de slujba!
Ei sunt eroii credintei care au platit cu viata pentru credinta lor!
Tastati din curiozitate pe google "crestini persecutati in lume" si veti vedea  ce obtineti.
Conform organizatiei Open Doors, care efectueaza la fiecare inceput de an un clasament al tarilor care persecuta crestinii, au estimat  ca la nivel mondial sunt circa 100 de milioane  de crestini persecutati, si persecutia  ia tot mai mare amploare.
AICI aveti si o harta cu tarile care persecuta crestinii, dar si  gradul ridicat de persecutie.

...si noi vrem sa avem aceeasi rasplata ca acesti eroi?
NOI, care desi avem libertatea de a sta uniti in partasie cu fratii de credinta, alegem totusi sa ramanem izolati, iar aceasta izolare ne indeparteaza tot mai mult de Dumnezeu?
NOI, care in loc sa stam seara in genunchi inaltand glasul si mijlocind pentru cei dragi ai nostri nemantuiti, stam ore bune in fata televizorului urmarind tot felul de top-show-ri si emisiuni de divertisment?
NOI, cei care in loc sa deschidem gura sa-L laudam pe Domnul pentru toate binefacerile Lui, mai bine deschidem gura si barfim pe fratele nostru?
NOI, cei care in loc sa citim Biblia, mai bine citim romane?
NOI, cei care in loc sa mergem la rugaciune 2 ore, mai bine mergem in mall-uri 2 ore si cascam ochii la cine vine, cine pleaca?
NOI, cei care am devenit atat de comozi si in loc sa mergem la adunare, desi nu avem nici un fel de  boala in trup, mai bine preferam sa stam intr-un fotoliu conectati la internet, la serviciile online?
Doamne, cat har avem si cata risipa?

Va veni o zi in care ne vom dori sa putem merge la adunare, dar va fi prea tarziu pentru ca usile vor fi inchise!
Va veni o zi in care vom vrea sa vorbim despre ISUS, dar nu vom mai avea aceasta libertate.
Va veni o zi in care vom vrea sa ne plecam in rugaciune, dar durerile din genunchi nu ne vor da voie.
Va veni o zi....dar poate va fi prea tarziu!
Astazi in schimb.....nu este tarziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu