Versetul zilei

30 august 2014

Cateva preocupari in fiecare dimineata!

Cati dintre noi nu avem acelasi obicei?
Nici nu am deschis ochii bine, pe bajbaite mergem la bucatarie, punem aparatul de cafea in functie si dupa cateva minute cu ochii pe jumatate inchisi, pe jumatate deschisi, sorbim primele inghitituri.
Am gresit cu ceva? Cred ca nu cu mult!

 Astazi in schimb am gasit cateva preocupari care ar trebui sa fie pe agenda noastra in fiecare dimineata.
Cum nu lasam sa treaca nici o zi fara cafea, poate doar in zilele de jertfa, tot asa nu trebuie sa lasam sa treaca nici o zi, fara sa facem aceste lucruri.

 1. RUGACIUNEA
Doamne, auzi-mi glasul dimineaţa!
Dimineaţa eu îmi îndrept rugăciunea spre Tine şi aştept. (Ps.5:3)

2.LAUDA 
Dar eu voi cânta puterea Ta; dis-de-dimineaţă voi lăuda bunătatea Ta.
Căci Tu eşti un turn de scăpare pentru mine,un loc de adăpost în ziua necazului meu.
(Ps.59:16) 
  Frumos este să lăudăm pe Domnul
şi să mărim Numele Tău, Preaînalte,
să vestim dimineaţa bunătatea Ta, şi noaptea, credincioşia Ta.
(Ps.92:1-2)

 3.MARTURISIREA LUI HRISTOS 
„Domnul Dumnezeu Mi-a dat o limbă iscusită, ca să ştiu să înviorez cu vorba pe cel doborât de întristare. El Îmi trezeşte în fiecare dimineaţă, El Îmi trezeşte urechea să ascult cum ascultă nişte ucenici.(Isaia 50:4) 

4.MUNCA IN OGORUL DOMNULUI
Dimineaţa seamănă-ţi sămânţa, şi până seara nu lăsa mâna să ţi se odihnească, fiindcă nu ştii ce va izbuti, aceasta sau aceea, sau dacă amândouă sunt deopotrivă de bune.(Eclesiastul 11:6)

Nici o zi fara HRISTOS, si succesul este garantat!
 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu