Versetul zilei

14 august 2014

Nu construi pod, daca nu este furtuna!

De aceea vă spun: nu vă îngrijoraţi de viaţa voastră, gândindu-vă ce veţi mânca sau ce veţi bea; nici de trupul vostru, gândindu-vă cu ce vă veţi îmbrăca. Oare nu este viaţa mai mult decât hrana, şi trupul mai mult decât îmbrăcămintea?
Uitaţi-vă la păsările cerului: ele nici nu seamănă, nici nu seceră şi nici nu strâng nimic în grânare; şi totuşi Tatăl vostru cel ceresc le hrăneşte. Oare nu sunteţi voi cu mult mai de preţ decât ele?
Şi apoi, cine dintre voi, chiar îngrijorându-se, poate să adauge măcar un cot la înălţimea lui?
Şi de ce vă îngrijoraţi de îmbrăcăminte? Uitaţi-vă cu băgare de seamă cum cresc crinii de pe câmp: ei nici nu torc, nici nu ţes; totuşi vă spun că nici chiar Solomon, în toată slava lui, nu s-a îmbrăcat ca unul din ei.
Aşa că, dacă astfel îmbracă Dumnezeu iarba de pe câmp, care astăzi este, dar mâine va fi aruncată în cuptor, nu vă va îmbrăca El cu mult mai mult pe voi, puţin credincioşilor?
Matei 6 
Conform unui studiu facut, 40% din ingrijorari sunt cu privire la lucruri care nu se vor intampla, 30% sunt ingrijorari care deja sunt rezolvate, 12% sunt ingrijorari legate de trecutul pe care oricum nu-l putem schimba, 10% sunt ingrijorari legate de sanatate, 8% sunt ingrijorari legate de probleme reale, dar care si astea pot fi rezolvate.
Zilnic ne straduim sa nu facem pacat (care se straduie), insa nu stim ca prin simplu fapt ca ne ingrijoram savarsim un pacat. Domnul Isus spune: "nu va ingrijorati, Eu va port de grija, nu te teme", cu alte cuvinte ingrijorandu-ma, eu devin neascultator de Dumnezeu, ba mai mult intervine necredinta, nu  cred Cuvantul LUI. Si iata ca fara sa realizam savarsim un pacat.
Deseori, ne apucam sa construim poduri fara a fi macar furtuna, spunea un frate.
Acum daca ma uit in textul de mai sus, vedem ca exemplele date sunt referitoare chiar la cele mai marunte lucruri. Obisnuim sa venim inaintea Domnului si sa-i spunem problemele cu care ne confruntam si in mod special cele care ne depasesc pe noi, numai ca uneori se intampla sa dam "faliment" chiar in cele marunte.
Parca suntem prea mandri sa cerem ajutorul in lucrurile marunte, numai  ca exact la astea se refera Cuvantul:
crini, iarba, pasari, am putea spune ca a dat exemplele cele mai banale.
Nu stiu care iti este ingrijorarea, stiu insa ca deseori si eu ma confrunt cu aceasta stare, numai ca Domnul Isus ne spune tuturor:
"nu va ingrijorati, nu va temeti, Eu sunt cu voi, aveti pret in ochii mei mai mult decat crinii, iarba sau pasarile cerului"
Sunt lucruri care ""TREBUIE" sa aibe prioritate mai mare in viata noastra. Toate cele pamantesti se duc, insa sufletul nostru are cel mai mare pret, ori daca aceasta valoare am pierdut-o...am pierdut totul!
Cand Marta a venit la Domnul Isus si i-a spus:„Doamne, nu-Ţi pasă că sora mea m-a lăsat să slujesc singură? Zi-i, dar, să-mi ajute, ”, Domnul Isus ii raspunde: "Marto, Marto, pentru multe lucruri te îngrijorezi şi te frămânţi tu, dar un singur lucru trebuie
Maria şi-a ales partea cea bună, care nu i se va lua.”
Iata ce TREBUIE sa fie prioritar pentru noi. Ingijorarea nu are ce cauta in viata de crestin, si apoi, cine dintre noi, chiar îngrijorându-ne, putem aduga măcar un cot la înălţimea noastra?
 
Doamne, da-ne maini ca ale Martei si inimi ca ale Mariei! 
Invata-ne sa stim ce este cu adevarat prioritar in viata noastra!
Astazi las desaga cu ingrijorari, cu poveri la picioarele Tale, capitulez si Te rog sa te implici in cele mai marunte probleme, ale mele si ale cititorilor mei.
 Recunoastem ca nu suntem in stare sa rezolvam nimic FARA TINE, fara ajutorul Tau, recunoastem Autoritatea Ta, Atotputerea Ta, recunoastem ca Esti Suveram peste cer si pamant, recunoastem ca Tu Esti Regele universului, de-aceea in fataTa ne plecam si-ti aducem toata inchinarea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu