Versetul zilei

9 august 2014

Podul de pet-uri, plimbare si oameni "MARI"!

In sfarsit dupa o luna in care toata lumea s-a "perindat" pe podul de pet-uri, am ajuns si eu la spartul targului, pentru ca de maine incepe demolarea.
Trebuie sa recunosc ca a fost o idee geniala " chestia" asta cu pet-urile....
...si daca tot am ajuns pe malul Begai...m-am lasat provocata la o plimbare.
 Ma-ntreb si eu....?
Lumea "asta" nu are de facut curat, mancare, etc...(ca si mine)...?
Ce bine de ei...!
...si uite asa, m-am suparat, mi-am lasat si eu treaba, si-am iesit la plimbare...
nu de alta, dar mai putin vine iarna si  peisajul se schimba.
In centru...zarva mare, turisti peste tot...
In fata catedralei am vazut "oameni MARI"
Am plecat de acolo spre opera, cand colo...altii si mai MARI!
Se vede ca nu am fost demult la plimbare...unii oameni au crescut tare mult in lungime, sa fie oare de la atata ploaie...? Cine stie...?
Si cand ma gandesc ca meteorologii mai anunta cateva zile de ploaie!?
Norii tocmai au aparut pe cer...pruncului ii este somn...
Asa ca....plec spre casa!
Pe curand !

Un comentariu: