Versetul zilei

18 septembrie 2014

Incotr-o? Spre CER sau spre IAD?

Isus S-a suit într-o corabie, şi ucenicii Lui au mers după El.
Şi deodată s-a stârnit pe mare o furtună atât de straşnică, încât corabia era acoperită de valuri. 
Şi El dormea !
Matei 8:23-24
 
Ma gandesc la starea ucenicilor pe care au avut-o in acel moment. Cu siguranta au fost cuprinsi de teama, poate chiar panicati  si in acelasi timp si plini de suparare.
Imaginati-va, sa fii intr-o barca  pe mare, deodata sa inceapa furtuna, barca sa fie cuprinsa de valuri si sa vezi cu ochii tai cum incepi sa te scufunzi, dar mai mult de-atat sa vezi ca cineva doarme si nici nu-i pasa...nu te apuca furia?
 Ori Isus asta facea, dormea.
 
Pe acest pamant suntem intr-o calatorie, poate putin mai lunga pentru unii, pentru altii poate mai scurta, nu stim nici unul cat va dura, insa suntem ca si  ucenicii, calatorim pe o mare.
In calatorie unii am ales sa mergem cu prietenii, altii am ales sa mergem singuri, iar altii am ales sa mergem cu Isus. Prin multimea anilor prin care am trecut, fiecare dintre noi am avut parte si de zile cu soare si de zile in care a fost furtuna. Am avut zile frumoase sau mai putin frumoase si la fel vom avea parte si in anii care ne stau in fata, vom avea zile insorite, insa vom avea si momente in care furtuna si valurile vietii se vor abate asupra noastra. 
Daca in aceasta calatorie am ales sa mergem cu prietenii, trebuie sa stim ca nu ne va fi de nici un folos prietenia lor, pentru ca in astfel de momente si ei vor fi cuprinsi de teama si nu vor fi in stare sa ne ajute cu absolut nimic.
Daca am ales sa mergem singuri cred ca, stim ca in fata unei furtuni sansele noastre de izbanda sunt "zero".
A mai ramas una din posibilitatile pe care le-am spus la inceput, in corabia in care ne-am urcat, sa fie ISUS la carma.Cred ca suntem constienti ca dintre toate aceste alegeri, aceasta este cea mai buna.
Isus dormea, scrie in text, insa sunt convinsa ca stia si era la curent cu toata situatia prin care treceau ucenicii.
Poate ca si noi avem impresia ca Domnul Isus doarme si nici nu-i pasa de problemele prin care trecem sau nu aude cat de tare izbesc in corabia noastra valurile de probleme, de incercari si neajunsuri, insa ce este important si ce trebuie sa retinem: 
"ISUS ESTE CU NOI IN CORABIE"
Va amintiti ce le-a spus ucenicilor? „De ce vă este frică, puţin credincioşilor?”
Daca stim ca este alaturi de noi, de ce ne este frica? 
Valul este mare, insa Dumnezeul nostru e si mai mare!
Incercarile sunt peste puterile noastre, insa Dumnezeul nostru este Atotputernic!
Neajunsurile ne coplesesc, insa Dumnezeul nostru este bogat!
Prietenii nu au solutie pentru noi, noi n-avem sanse singuri, insa cu Isus Hristos biruinta si izbanda este garantata.
Cu Isus n-avem cum sa ne scufundam, cu Isus ajungem in siguranta pe malul celalalt, cu Isus ajungem  la Destinatie, insa ca sa ajungem acolo trebuie sa fie cu noi in corabie.
El cu noi si noi in EL!
Hristos în voi, nădejdea slavei! Coloseni 1:27
Tot ceea ce Hristos a inceput in noi, si cu noi, va duce la bun sfarsit. 
 
Nu stiu prin cate furtuni voi mai trece, nu stiu cat de mari vor fi valurile, nu cunosc inca distanta care mi-a mai ramas pana la tarmul celalalt, insa stiu sigur un lucru:
"CUNOSC DESTINATIA SI CUNOSC CAPITANUL CORABIEI MELE" 
Dragul meu, stii ca si tu esti un calator in aceasta calatorie a vietii?
Cu cine ai plecat in aceasta calatorie? Esti insotit de prieteni, esti singur sau il ai Insotitor pe ISUS?
Distanta pana la mal, stiu ca nu o cunosti nici tu, insa destinatia ti-o poti cunoaste?
Incotr-o? Spre CER sau spre IAD?
Tu alegi, insa ia seama bine ce alegi!
Alegerile de azi, pot fi regretele de maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu