Versetul zilei

13 septembrie 2014

Multi ani binecuvantati, Alina!

Sfantul Ioan Gura de Aur spunea:
Pe adevăratul prieten nici locul, nici timpul nu-l pot împiedica să iubească şi să fie iubit.
 Putini prieteni am, dar acei pe care ii am, sunt mai mult decat un frate.
Inteleptul Solomon spune in Proverbe:
Prietenul adevărat iubeşte oricând, şi în nenorocire ajunge ca un frate.
Ori, pentru ca astazi este o zi in care prietena mea mai adauga un an la buchetul trandafirilor ei, nu pot sa nu ii scriu cateva randuri.
 
Daca va mai amintiti scriam in urma cu cateva luni ca Domnul m-a binecuvantat cu o prietena  pe care am cunoscut-o prin intermediul blogului. Scriam cat de bucuroasa sunt ca aceasta prietena a incheiat legamant cu Domnul, dar o bucurie si mai mare am avut, cand dupa un an de rugaciuni, Domnul a raspuns,  si fiica ei a incheiat legamant cu Domnul in aceasta primavara.
Ne-am bucurat enorm atat eu, cat si mama ei.
Astazi Domnul a ingaduit sa-i mai daruiasca un an binecuvantat Alinei si  la buchetul vietii ei sa-i mai adauge un trandafir.
 

Pentru ca nu am posibilitatea sa te pot imbratisa si sa iti multumesc pentru prietenia ta deoarece, la fel cum ii spuneam si mamei tale, Padova nu e la indemana mea acum, tot prin intermediul blogului prin care ne-am cunoscut iti daruiesc o floare, o imbratisare si cateva ganduri.
 
 
"Binecuvântat să fie omul care se încrede în Domnul şi a cărui nădejde este Domnul!
Domnul să te binecuvânteze şi să te păzească!
Nimeni să nu-ţi dispreţuiască tinereţea; ci fii o pildă pentru credincioşi: în vorbire, în purtare, în dragoste, în credinţă, în curăţie.
Recunoaşte-L în toate căile tale, şi El îţi va netezi cărările. El te va iubi, te va binecuvânta şi te va înmulţi; va binecuvânta rodul trupului tău şi rodul pământului tău.
Domnul să te binecuvânteze din Sion, El, care a făcut cerurile şi pământul!
 Să te asculte Domnul în ziua necazului, să te ocrotească Numele Dumnezeului lui Iacov.
Să-ţi dea ce-ţi doreşte inima şi să-ţi împlinească toate planurile tale!
Domnul să-Şi înalţe faţa peste tine şi să-ţi dea pacea!
 
Binecuvântă, dar, casa robului Tău, ca să rămână pe vecie înaintea Ta! 
Căci ce binecuvântezi Tu, Doamne, este binecuvântat pentru veşnicie!”

LA MULTI ANI, ALINA!

Un comentariu:

  1. Dragilor,
    ce surpriza faina mi-ati facut, fff. faina si va multumesc mult...nici nu ma asteptam sa primesc si eu dedicatie aici pe blog... :)
    Domnul sa va binecuvinteze pe toata familia cu ce este mai bun!!!
    Va imbratisez cu drag,
    Alina si Mia

    RăspundețiȘtergere