Versetul zilei

20 noiembrie 2014

Cerere de rugaciune!

Va rog frumos sa ma sprijiniti in rugaciune pt. ca ma simt foarte singur, am ramas singur la parinti. Mi-as dori sa-mi dea si mie Domnul o sotie. 
Biserica din care fac parte este una foarte mica de la tara si nu sunt decat frati in varsta si copii.

Aceasta este dorinta unui tanar!

In urma cu doi ani am scris pe blog despre aceste cereri de rugaciune care pot fi aduse inaintea lui Dumnezeu prin intermediul acestui blog, fie printr-un mesaj prin email. Mesajul este aici:
 Poate ca multi nu doresc sa-si faca publica dorinta, poate ca unii nu au indrazneala, insa atunci cand treci peste toate aceste impedimente si ai curajul sa ceri si altora sa ti se alature in rugaciune, Dumnezeu asculta.
Nimeni nu este atat de fericit incat sa nu isi mai doreasca fericire, nimeni nu este atat de sanatos incat sa nu aibe nevoie de sanatate, niciunul din noi nu este atat de intelept incat sa nu avem nevoie sa mai cerem Domnului intelepciune si exemplele ar putea continua.
Toti avem nevoie de ceva, insa nu toti avem curajul sa cerem ajutorul in rugaciune.
Alaturi de acesta cauza a acestui tanar, aduc si eu inaintea Domnului doua persoane care au nevoie de rugaciunile noastre.
Doua surori tinere, bolnave de cancer, una din Timisoara si una din Arad.
Daca sunteti atat de sanatosi incat nu mai aveti nevoie si motiv pentru rugaciune, iata ca v-am dat pe lista d-tra trei persoane, fiecare cu cauza lui. 
Dumnezeu este acelasi, El nu s-a schimbat, de-aceea eu cred ca si astazi mai face minuni, trebuie doar sa credem.
In Psamul 34, David spune asa frumos:
Eu am căutat pe Domnul, şi mi-a răspuns: m-a izbăvit din toate temerile mele.
Dumnezeu nu numai ca ne asculta dar ne si izbaveste! 
Doamne asculta cererile noastre si cerem izbavirea Ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu