Versetul zilei

26 noiembrie 2014

Domnul sa trezeasca duhul!

Inima împăratului este ca un râu de apă în mâna Domnului, pe care îl îndreaptă încotro vrea.
Prov.21:1 
Cu toate ca aceasta carte am citit-o de foarte multe ori, iata ca inca mai descopar versete noi( ptr. mine).
Ca un rau de apa, si-l indreapta incotro vrea El!
Sunt frumoase aceste cuvinte  in conditiile in care imparatul face ce este bine pentru popor, dar daca imparatul face ce este rau, oare aceasta este voia lui Dumnezeu?
Nu cred ca cineva poate spune ca Dumnezeu este calauzitorul unui imparat care face rau, pentru ca Dumnezeu NU face rau. In  ep. lui Iacov  este scris:
Nimeni, când este ispitit, să nu zică: „Sunt ispitit de Dumnezeu.” Căci Dumnezeu nu poate fi ispitit ca să facă rău, şi El însuşi nu ispiteşte pe nimeni.
Omul cand face rau nu este calauzit de Dumnezeu.
 Dumnezeu este Suveran in cer si pe pamant insa alegerea si hotararea de a face bine sau rau, ne apartine.
In mana Lui este puterea, Domnul omoară şi învie, El coboară în Locuinţa morţilor şi El scoate de acolo.
Domnul sărăceşte şi El îmbogăţeşte, El smereşte şi El înalţă.
  El ridică din pulbere pe cel sărac, ridică din gunoi pe cel lipsit. 
De ce?
Ca să-i pună să şadă alături cu cei mari. Şi le dă de moştenire un scaun de domnie îmbrăcat cu slavă; căci ai Domnului sunt stâlpii pământului şi pe ei a aşezat El lumea.
Sa ne amintim de Nebucadnetar. Cat de mult l-a smerit...!  Dar a venit vremea cand Nebucadnetar si-a venit in fire si a zis:
După trecerea vremii sorocite, eu, Nebucadneţar, am ridicat ochii spre cer şi mi-a venit iarăşi mintea la loc. Am binecuvântat pe Cel Preaînalt, am lăudat şi slăvit pe Cel ce trăieşte veşnic, Acela a cărui stăpânire este veşnică şi a cărui Împărăţie dăinuie din neam în neam.
  Toţi locuitorii pământului sunt o nimica înaintea Lui; El face ce vrea cu oastea cerurilor şi cu locuitorii pământului, şi nimeni nu poate să stea împotriva mâniei Lui, nici să-I zică: „Ce faci?”
  În vremea aceea mi-a venit mintea înapoi; slava împărăţiei mele, măreţia şi strălucirea mea mi s-au dat înapoi; sfetnicii şi mai marii mei din nou m-au căutat; am fost pus iarăşi peste împărăţia mea, şi puterea
Acum, eu, Nebucadneţar, laud, înalţ şi slăvesc pe Împăratul cerurilor, căci toate lucrările Lui sunt adevărate, toate căile Lui sunt drepte, şi El poate să smerească pe cei ce umblă cu mândrie!”
 Daniel 4:34-37
Multi imparati de-a lungul timpului in Scriptura au fost inaltati si au fost smeriti de Dumnezeu pentru ca
El schimbă vremurile şi împrejurările; El răstoarnă şi pune pe împăraţi; El dă înţelepciun e înţelepţilor şi pricepere, celor pricepuţi!  Dumnezeu a calauzit oameni, a trezit duhul in ei, tocmai pentru a-Si implini planul de rascumparare pe care l-a facut.Scriptura spune ca:
În cel dintâi an al lui Cirus, împăratul perşilor, ca să se împlinească cuvântul Domnului rostit prin gura lui Ieremia, Domnul a trezit duhul lui Cirus, împăratul perşilor, care a pus să se facă prin viu grai şi prin scris vestirea aceasta în toată împărăţia lui; 
 Aşa vorbeşte Cirus, împăratul perşilor: „Domnul Dumnezeul cerurilor mi-a dat toate împărăţiile pământului şi mi-a poruncit să-I zidesc o Casă la Ierusalim în Iuda.
Ezra 1:1-2
Inainte de a fi Cir, cineva a profetit ca va veni un imparat care va accepta intoarcerea poporului  Israel in tara lor.  Iata ca dupa aproximativ 160 de ani apare Cir si implineste aceasta profetie.
Isaia 44:28
Eu zic despre Cirus: „El este păstorul Meu, şi el va împlini toată voia Mea; el va zice despre Ierusalim: „Să fie zidit iarăşi!”, şi despre Templu: „Să i se pună temeliile!”
Pentru ca Dumnezeu a trezit duhul acestui imparat, inima lui a fost binevoitoare cu poporul Israel.

Traim o vreme in care unii conducatori sunt smeriti, altii inaltati, dar in toate acestea Dumnezeu are un plan cu poporul Sau.
Ma rog ca Dumnezeu sa trezeasca duhul in conducatorul tarii noastre si el sa faca ce este bine pentru poporul nostru, iar prin ceea ce face, Numele Domnului Isus sa fie mai presus de orice nume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu