Versetul zilei

8 noiembrie 2014

Imagini care sustin diaspora!

Indiferent cat de mult mi-am impus sa fiu indiferenta cu privire la evenimentele care au loc in aceste zile nu pot fi imuna la ceea ce se intampla.
Astazi in cateva orase principale Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Cluj, Arad si Oradea au iesit oamenii in strada, nu pentru a sustine un om, o persoana, ci impotriva unui sistem defectuos si a unui sistem de care abia am scapat cu ceva ani in urma. 
Am mers si eu in P-ta Victoriei din centrul Timisoarei dorind sa vad care este pulsul acestor manifestatii.
Intr-adevar oamenii sunt foarte revoltati, mai mult de-atat sunt satui de minciuna, sunt revoltati de modul in care s-au organizat alegerile in diaspora, de fapt aceste intalniri au avut ca scop sustinerea diasporei.
S-au strans cateva mii de oameni manifestand pasnic si linistit, cu exceptia unui mic grup de tineri care sincer nu stiu daca au venit cu acelasi scop, dar pentru ca au fost recalcitranti, jandarmeria si-a facut treaba.
Cel mai frumos moment a fost cand multimea a ingenuncheat si s-a rugat rugaciunea, "Tatal nostru".
Aceasta este singura dovada ca, Romania are nevoie de DUMNEZEU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu