Versetul zilei

24 noiembrie 2014

Peste zid, te-asteapta victoria!

Ata de frumos incepe David unul din psalmii sai, Ps. 18
„Te iubesc din inimă, Doamne, tăria mea!"
Si-apoi continua, "Esti stanca, cetatuia si izbavitorul meu!"
 Cu Tine mă năpustesc asupra unei oşti înarmate, cu Dumnezeul meu sar peste un zid întărit. (v.29)
Pe langa multumiri, zi de zi pe altarul Domnului aducem noi, si noi cereri. Aducem inaintea Lui problemele si poverile noastre, problemele copiilor nostri, cerem sanatate si  toata umblarea noastra pe pamant este mai mult "asteptare". Asteptam sa ni se rezolve problema, asteptam sa primim raspunsuri, asteptam continuu.
Insa in toata asteptarea aceasta avem inaintea noastra si ziduri. Probleme nerezolvate si rugaciuni neimplinite. Insa cei care traiesc aproape de Domnul au invatat sa traiasca prin credinta si nu prin vedere.
Cel neprihanit va trai prin credinta! (Romani 1 :17/b)
Cu Dumnezeul meu sar peste un zid întărit!
Este un zid inaintea ta, poate parea acum un "NU" la cererea pe care ai adus-o inaintea Domnului, dar prin credinta, arunca-te inainte, caci peste zid te asteapta VICTORIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu