Versetul zilei

26 ianuarie 2015

Cred ca mai avem ceva de rezolvat...

Fiecare crestin ar trebui sa cunoasca importanta rugaciunii, iar daca cumva nu stie din propria experienta, atunci cred ca stie macar din textele care sunt scrise in Scriptura.
Daca ne uitam pe paginile sfintei Scripturi vedem interventia lui Dumnezeu incepand de pe primele pagini ale Scripturii.Vedem ce mare putere  are o rugaciune facuta cu credinta.Personal am experimentat de-atatea ori acest lucru si in atat de multe situatii Dumnezeu mi-a dat degraba raspuns la cererile mele. Uneori am primit raspunsul mai repede decat ma asteptam, altadata ma lasa pana la "marginea prapastiei", ca sa folosesc un termen mai pe intelesul tuturor, dar mi-a raspuns, insa sunt si rugaciuni la care si astazi astept raspunsul din partea Lui si sunt in asteptare continuua, dar sunt si probleme care au trecut, si-au gasit in final o rezolvare desi nu am primit raspunsul pe care l-am asteptat eu, dar privind in urma nu pot decat sa-I multumesc ca la aceea vreme nu m-a ascultat.
Dar cred ca asa cum eu sunt in asteptarea unui raspuns, fiecare mai are poate macar o rugaciune fara raspuns.Daca ne rugam de mult pentru o cauza si nu am primit raspunsul, inseamna ca este ceva de rezolvat "la noi", noi trebui sa ne punem in randuiala toate lucrurile. Dar ce anume?
Astazi am dat de un verset care m-a pus pe ganduri:
Şi, când staţi în picioare de vă rugaţi, să iertaţi orice aveţi împotriva cuiva, pentru ca şi Tatăl vostru care este în ceruri să vă ierte greşelile voastre.
Cand va rugati, sa iertati orice..., orice...adica TOTUL.
Doamne ai mila de mine, ai mila de noi...
De-atatea ori venim inaintea Lui, ziua seara, dimineata, oricand si la orice ora din zi, aducem cererile noastre inaintea Lui spre rezolvare, convinsi fiind ca ne rezolva problemele pentru ca suntem ai Lui, insa nu stiu daca atunci cand am venit inaintea Lui in rugaciune ne-a preocupat tot asa de mult si problema iertarii pacatelor noastre ca si rezolvarea problemei pe care am adus-o spre rezolvare?
 Faptul ca am primit rezolvare la unele cereri pe care le-am adus inaintea Lui nu este nimic altceva decat mila si indurarea Sa, insa cred ca atunci cand ne plecam in rugaciune, inainte de toate trebuie sa ne preocupe problema " iertarii pacatelor noastre".
 "....să iertaţi orice aveţi împotriva cuiva, pentru ca şi Tatăl vostru care este în ceruri să vă ierte greşelile voastre"
Sa iertati, este o porunca, si nu o optiune. N-a lasat la alegerea noastra acest gest extraordinar (desi multi am fi vrut), ci ne-a poruncit sa facem acest lucru. Dar cu toate acestea, desi este o porunca data, totusi...ea ramane la alegerea noastra daca o implinim sau nu. Primim iertarea fara probleme, insa "sa iertati, pentru ca si voi sa fiti iertati". Daca nu vrei sa fi iertat...nu ai decat sa nu ierti.
Acum este foarte simpla alegerea, iertam sau nu?
Poate ca ne vin in minte o multime de ganduri, si are grija "firea" sa ne aduca aminte, "cum as putea sa-l iert cand mi-a facut...asta, sau asta, etc...", insa daca ascultam soapta Duhului si ea ne spune un cuvant, 
"iarta, daca vrei sa fi iertat".
E alegerea noastra cui dam ascultare, firii sau Duhului.
Doamne  deschide-ne urechea sa ascultam doar soapta Duhului Tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu