Versetul zilei

6 ianuarie 2015

O dorinta pentru anul 2015...!

Cu ceva vreme in urma am postat acest video si se gaseste in arhiva blogului. Astazi pe blogul http://rodiagnusdei.wordpress.com/ a aparut din nou acest video.
Intr-adevar este o inchinare din toata inima, inchinare pe care doresc sa o vad si in viata mea si a tuturor crestinilor.
Mi-a venit in minte acum ceva....
La fiecare inceput de an facem o lista de angajamente si dorinte pe care vrem sa le aducem la indeplinire in anul care intram.
Ma intreb cati oare ne-am pus pe lista si aceasta dorinta, "sa fim plini de Duh"!?
Eu recunosc ca nu am trecut pe lista dorintelor acest lucru, dar ma gandesc ca nici data de 05 ianuarie nu este tarziu pentru a-mi pune aceasta dorinta in inima mea...
Vreau sa fiu in clocot pentru Domnul!

2 comentarii:

  1. Domnul sa ne ajute pe noi pe toti sa fim mai mult pentru El in acest an.
    O zi binecuvantata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amin!
      O zi la fel, plina de binecuvantari si un an cu mai multa dedicare pentru Domnul.
      Multumesc de vizita!

      Ștergere