Versetul zilei

19 februarie 2015

Mi-e rusine...!

De cateva zile circula pe toate site-urile si toate blogurile imagini infricosatoare cu cei 21 de martiri care si-au dat viata pentru Hristos, drept este ca nu am vazut nimic de genul "Je suis...",  si nu am vazut nici  manifestatii nicaieri in lume, doar articole care exprimau dezacordul si nemultumirea, si in cel mai bun caz, indemn la rugaciune pentru familiile ramase, asta in afara de familiile si tara din care acestia au facut parte.
 Am citit peste tot, tot ceea ce se putea citi despre acesti crestini. Si-au pastrat credinta neclintita pana la capat, au ramas fermi  chiar daca aveau fiecare in spate cate un calau care le flutura sabia la gatul lor.
M-am intristat mult si nu atat pentru ei, desi nu poti sa nu te cutremuri cand ii vezi, insa nu atat pentru ei, cat pentru noi, noi cei care ne declaram urmasi ai lui Hristos..
Ei se numara printre acei martiri  despre care vorbeste cantarea aceasta minunata:
"Eroii slavei vin acum acasa, 
Au biruit in marele necaz
Si ei vor sta cu Domnul lor la masa
El le va sterge lacrima de pe obraz"
Sangele lor  a schimbat culoarea Marii Mediterane.
In aceasta filmare prezentata de o televiziune spaniola, sunt cateva secvente cutremuratoare
insa pentru cei cu inima mai tare pe acest site, puteti urmari aceasta cruzime.
Este infricosator....! Insa totodata  ne intareste credinta noastra slaba.
Ei sunt eroi, dar noi...?
Noi cei care ne numim "crestini", suntem cu adevarat sau numai numele e de noi?
Acum, dupa ce am vazut si filmarea cu decapitarea lor, sincer ma rusinez de starea mea in care adeseori cad. Acesti crestini si-au dat viata pentru Hristos cu capul sus, rostind rugaciuni catre Dumnezeu, iar eu uneori vin inaintea lui Dumnezeu cu lucruri atat de marunte, nemultumita fiind de anumite situatii prin care trec si cartesc inaintea lui Dumnezeu pentru unele incercari prin care ma trece....
Oare eu, ce as fi facut in fata acestor oameni?
Doamne ajuta-ma sa am o credinta neclintita  pana la capat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu