Versetul zilei

16 februarie 2015

Oameni cu orizont mic si ingust...!


Dupa ce aprofundezi Scriptura, dupa ce mai urmaresti cursul unor evenimente si dupa atatea lucruri pe care le vezi in jurul tau, nu poti decat sa constati cu tristete ca orizontul nostru, al oamenilor este atat de mic si de ingust, iar uneori ne multumim cu atat de putin.... o biserica plina cu "pacatosi iertati".
Poate pe ici... pe colo.... unii mai stiu si cunosc ca Dumnezeul nostru Cel Mare, vrea un popor care sa cunoasca voia Lui si Planul Sau!!!
Dumnezeu vrea o Biserica vie, in clocot caci Biserica este glasul lui Hristos pe pamant...."Biserica pe care a castigat-o cu insusi sangele Sau..."(Fapte20:28).
Constatam astazi cu tristete ca pe masura ce a trecut timpul...am pierdut viziunea si scopul. Asa ne-am trezit ca am mostenit multa traditie, multa religiozitate si doctrina care sunt sortite esecului, ori mostenirea noastra este Hristos, pentru ca El este stanca noastra. 
NOI suntem Biserica, nu zidurile, NOI trebuia si trebuie, sa intram in mostenirea pe care ne-a lasat-o Hristos, o lucrare pe care EL a terminat-o la cruce si la care NOI(Biserica) nu mai trebuia sa adaugam si sa inventam nimic, ori noi oamenii am inventatat traditii, obiceiurii, etc...!!!!! 
Dar acest lucru  presupune cunoastere si revelatie, ori tocmai aceste slabiciuni le are Biserica din vremea acesta.....
Dupa cum vedem azi, mostenirea noastra merge  de la om la om si nu de la Hristos, pentru ca stim din Scriptura ca "nu carnea si sangele ti-a descoperit lucrul acesta, ci Tatal Meu care este in ceruri'(Matei 16:17). 
Cu alte cuvinte Petru a avut o revelatie....nu stiinta lui omeneasca i l-a  descoperit pe Fiul lui Dumnezeu....
Fiind o vreme cu multe stiri, evenimente, framantari de tot felul, nu ne ramane decat sa spunem: 
"Invata-ne sa ne numaram bine zilele"....(Ps90:12)
Daca am fi cu adevarat intelepti am sti cum sa le numaram si mai ales cum sa le petrecem in continuare pentru ca Domnul nu este restrictionat si legat de timp....CI NOI ..... pentru noi timpul este pretios....EL este Dumnezeu din vesnicie in vesnicie.....
Doamne invata-ne sa numaram bine zilele pe care ni le-ai daruit, iar planul pe are Il ai cu noi, ajuta-ne sa-l intelegem!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu