Versetul zilei

1 martie 2015

Mai bine sarac, dar cu Hristos!

Citisem adineauri o stire cu un titlu care mi-a atras atentia, 
"Cercetatorii se joaca de-a Dumnezeu! Oamenii de stiinta au conceput un plan de a crea  viata pe planeta Saturn"
Sigur ca te minunezi cand auzi pana unde merge cunostinta in ziua de azi. Insa Scriptura scrie ca "in vremea din urma cunostinta va creste", si se pare ca ea creste din zi in zi tot mai mult. La polul opus insa se implinesc si aceste cuvinte, "in vremurile din urma, dragostea celor mai multi se va raci".
Cred ca din tot ceea ce se intampla, nu putem trage decat o singura concluzie, traim vremurile din urma.
Intr-una din marturiile transmise la un post crestin de tv, un frate care s-a intors la Domnul dupa o viata tare zbuciumata pe care a avut-o in lume, droguri, furt, destrabalare, puscarie, intr-un cuvant a facut tot i-a trecut prin minte, iata ca a venit ziua in care Domnul i-a iesit inainte.Marturisea cum s-a intors la Domnul, deasemenea spunea ca NU ii pare rau rau ca s-a pocait, pentru ca asa l-a cunoscut pe Isus, insa are un singur regret si ii pare rau de un lucru pe care l-a avut in lume...PARTASIA CU PRIETENII. La pocaitii acest lucru lipseste.
Am stat si m-am gandit tare mult si am constatat ca are mare dreptate. Referindu-se la acest regret, strict  intalnirea pe care a avut-o cu prietenii, dragostea aceea care era in ei cand se intalneau, acest lucru lipseste in ziua de azi printre credinciosi. Lipseste dragostea cu desavarsire, lipseste dragostea dintre fratii de corp, daramite dintre fratii in Domnul....
Iata ca Biblia ne vorbeste de acest lucru cu mult inainte ca sa se intample, iar astazi se implineste aceea vreme despre care ne vorbea Matei. Traim zilele din urma, fiecare este pentru el, suntem egoisti, am devenit insensibili si nu ne mai pasa de cei care azi trec prin nevoi sau poate in suferinta.
Imi amintesc cand eram mica, seara de seara veneau la noi acasa fratii si surori din biserica si cantam, ne rugam si erau asa zise sezatori in care cei mari  vorbeau din Biblia iar noi copii eram pe langa ei. Am intrebat-o zilele trecute pe mama despre acele vremuri si cu lacrimi in ochii imi spunea ca tanjeste dupa acele vremuri, dar nu mai are cu cine. 
Da, erau alte vremuri in urma cu aproape patruzeci de ani, era dragoste mai multa. 
Eram mai saraci material, dar eram mai bogati in Domnul.Astazi am devenit bogati material, dar saraci in Hristos.
Doamne adu vremuri de inviorare, adu trezire peste noi crestinii. Doamne fa o schimbare in poporul tau, o schimbare in biserici, o schimbare in noi, iar prima data incepe schimbarea cu mine, te rog!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu