Versetul zilei

24 martie 2015

Si-n ziua fericirii, si-n ziua nenorocirii...fii fericit!

Daca tot e lejer la munca...toti citim. Unii ziare, unii pe internet, altul Biblia...dar fiecare citim.
Citind istoria lui Saul, vad ce mare putere are cantarea de lauda la adresa lui Dumnezeu.
Şi când duhul trimis de Dumnezeu venea peste Saul, David lua harpa şi cânta cu mâna lui; Saul răsufla atunci mai uşor, se simţea uşurat, şi duhul cel rău pleca de la el.
Duhul rau care era in Saul era trimis de Dumnezeu, pentru ca DUHUL DOMNULUI se departase de Saul, din pricina neascultarii Lui.
Dar nu vreau sa vorbesc despre Saul, ci ma uit la puterea pe care o are cantarea de lauda.
 
De nenumarate ori am experimentat acest lucru. Au fost situatii cand totul mergea de-a-ndoaselea in viata mea, in jurul meu, si in acele momente este drept ca nu ai puterea sa canti, dar cand am cerut Domnului sa imi dea aceasta putere si sa imi dea bucuria de a-L lauda, pot spune ca orice duh, orice amprenta a celui rau, era nimicita si inlaturata.
Nu este usor sa canti in necazuri, nu este usor cand medicul iti spune....cancer sau ciroza, nu este usor sa canti cand copiii sunt neascultatori sau ii vezi cum se departeaza de Domnul, nu este usor sa canti cand sotia iti spune simplu...plec, nu este usor sa canti cand sotul iti spune simplu..."nu te mai iubesc" sau cand financiar esti "lefter", nu este usor in niciuna din aceste situatii sau cate-or mai fi, dar cu Domnul poti.
Versurile unei cantari care mie imi place tare mult, spune: "vorbim de credinta cand suntem sus pe munte, pare usor cand necazuri nu avem, insa vin clipe grele cu incercari si ispite, atunci Domnul vede cat ne incredem in El" 
Cand toate lucrurile sunt la locul lor, toate sunt bune si frumoase si Ii declaram multa iubire lui Hristos, insa cand vin necazurile si toate lucrurile sar de pe fagasul normal, atunci incepem sa ne clatinam, sa cartim, sa fim nemultumitori. Atunci credinta noastra se clatina, iubirea pentru Domnul parca intra in pamant, ori tocmai acest lucru vrea sa-l vada Domnul, vrea sa vada reactia noastra.
Eu am experimentat aceste lucruri si va spun din propria experienta.Cu doar cativa ani in urma pot spune ca nu a fost zi in care sa nu cant cel putin 1-2 ore pe zi, deci atentie...nu sa ascult cantari...ci sa cant. Credeti ca in aceea perioada nu aveam incercari ? Oh, slava Domnului aveam cat n-au avut altii intr-o viata, dar si biruinta dupa biruinta am avut in toata aceasta perioada. Eu insumi eram uimita...
Numai ca am avut momente si cand nu am mai cantat, drept este ca si timpul nu mi-a mai permis, dar asta nu este o scuza. Nu ma intrebati...rezultatul...
Dar a trecut ceva timp, am umplut poate si un burduf cu lacrimi pana sa inteleg ca, cantarea de lauda are foarte mare putere, si slava Domnului, ca mi-a dat iarasi puterea si bucuria de a canta. Am aceleasi probleme, poate doar natura lor difera, neajunsuri...? Oh, slava Domnului mai tot timpul sunt "la blana" financiar, dar CANT. Copiii razvartiti? Doar fac parte din aceeasi generatie a "butoanelor", dar cu toate acestea...CANT, si voi canta cate zile voi avea. Voi canta indurarea Domnului si voi lauda binefacerile Lui, chiar daca ingaduie sa trec si prin vai adanci. El ma face sa imi amintesc ca si atunci cand eram pe munte, tot El mi-a dat bucuria pe care am avut-o pe culmi, dar si valea este ingaduita de El, si slava LUI ca, si in vale EL este cu mine.
Ai probleme...? 
Lauda-L pe Domnul! 
Solomon  spunea:
În ziua fericirii, fii fericit, şi în ziua nenorocirii, gândeşte-te că Dumnezeu a făcut şi pe una şi pe cealaltă, pentru ca omul să nu mai poată şti nimic din ce va fi după el.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu