Versetul zilei

11 aprilie 2015

Ai primit un dar, nu-l refuza!

Dupa o zi atat de tumultoasa, ca ziua de vineri, astazi este ziua tacerii.
Dupa o zi in care furia oamenilor a depasit orice limita condamnand la moarte prin rastignire pe Isus Hristos, Singurul Fiu de Dumnezeu in care nu s-a gasit vreo vina sau vreun pacat, astazi furia oamenilor a fost potolita. Desi n-a pacatuit niciodata nici impotriva lui Dumnezeu, dar nici impotriva vreunui semen de pe pamant, totusi....fara nici un fel de opunere, A ACCEPTAT PEDEAPSA.
"Dar El era strapuns pentru pacatele noastre, zdrobit pentru faradelegile noastre....."
Care dintre noi am accepta pedeapsa cu moartea, dar ca sa-l salvez pe vecinul sau pe strainul de la condamnare?
Niciunul....!
Uluitor este cat de mult se schimba omul! Cu putin timp L-au intampinat asternand hainele pe jos inaintea Lui, strigand "OSANALE", iar la cateva zile, aceeasi multime religioasa strigau, "LA MOARTE".
Inaltat pe cruce privind peste multimea care strigau batjocuri la adresa Lui, Il scuipau, Il batjocoreau, Il umileau, ISUS n-a zis un cuvant...
Ce dragoste nemarginita! Ba mai mult sa se roage si sa mijloceasca inaintea Tatalui,
 "TATA, IARTA-I TE ROG, CA NU STIU CE FAC"
Incerc sa gasesc dimensiunea dragostei Lui fata de mine, pentru ca fizic nu am fost acolo, dar jertfa Lui a platit anticipat si  pacatul meu. Incerc sa caut....dar nu gasesc. Nu gasesc nici inceputul dragostei, nu gasesc nici sfarsitul, singurul lucru ce l-am gasit este ca ma iubeste enorm. De ce? Nu stiu, n-am absolut nici un merit, nici n-am avut vreodata, nici nu o sa fiu vrednica vreodata,  ba din contra sunt plina de pacate, si totusi a acceptat sa fie zdrobit pentru TOATE pacatele mele. La fel a fost zdrobit pentru pacatele intregii omeniri si din aceasta omenire faci parte si tu, dragul meu.
Nu este strigator la cer astazi, ca desi a platit pretul rascumpararii, PUTINI sunt cei care accepta?
N-am intalnit pe nimeni sa refuze un dar. Cati sau care dintre noi, daca suntem sunati ca am primit o suma de bani in dar, am refuza-o sau nu ne-am folosi de ea...?
Niciunul, va spun cu siguranta, ori jertfa din Golgota nu are egal, nu echivaleaza cu nici o suma de pe pamant. Jertfa de la Golgota este o valoare inestimabila care nu poate fi comparata cu nimic.
Este cel mai pretios dar, si totusi omenirea il refuza!
Eu am inteles jertfa lui Hristos si am primit-o. De-atunci Ii multumesc intr-una si Ii voi multumi cate zile voi avea pentru ceea ce a facut.
Dat tu dragul meu, ce faci?
Accepti darul lui ISUS?
E fara plata, nu-ti cere nimic in schimb, doar sa-L iubesti din toata inima ta si cu tot sufletul tau?
Il iubesti tu pe ISUS?
Nu refuza...!
 Astazi ai ocazia sa primesti cel mai mare DAR care-ti poate fi oferit vreodata,
primesti iertare de toate pacatele, primesti mantuire si primesti viata vesnica.
Cum poti refuza....?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu