Versetul zilei

11 iunie 2015

Este un Singur Dumnezeu si nimeni nu este ca EL!

In urma cu trei zile citeam din cartea Isaia cap. 45. Nu stiu de ce...dar doua zile la rand am stat si am meditat la acest capitol. Astazi inainte de a pleca la servici, l-am citit din nou...
Mi-au ramas cateva versete in mod special.
"Eu sunt Domnul si nu mai este altul, afara de Mine nu este alt Dumnezeu"
Aceste cuvinte se repeta foarte des  in acest capitol, de sase ori.
Nu cu mult timp in urma(saptamana aceasta) citeam una din afirmatiile Suveranului Pontif  de la Vatican:
Isus Hristos, Alah, Mahomed, Jehova...toti sunt una si aceeasi
 Coranul  si Biblia sunt acelasi lucru.

Cu siguranta declaratia lui i-a lasat fara grai pe multi...asa cum m-a lasat pe mine personal.
Cuvantul pe care l-am citit imi spune altceva,
"Eu sunt Domnul si nu este altul !"
 Mirarea mea este  ca acesta declaratie nu vine din partea unuia care nu cunoaste Scriptura, ci vine chiar de la cineva care este pus sa propavaduiasca Adevarul. Dar trecand peste acesta declaratie  facuta care de altfel cred ca este o parere personala a domniei Sale, ceea ce nu inseamna ca este si adevarul, pentru ca Biblia imi spune altceva:
"EU (adica Isus Hristos) sunt Calea, Adevarul si Viata si nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine(prin Isus Hristos).
In nimeni altul nu este mantuire, caci nu este sub cer nici un alt Nume dat oamenilor in care trebuie sa fim mantuiti! 
El este Facatorul nostru si Facatorul intregului univers. La porunca Lui a luat fiinta totul, El aduce binecuvantarea si propasirea si tot El aduce si vremurile de stramtorare.
El  ne da bogatia si tot El ne aduce si saracia, El a facut lumina, dar tot El a facut si intunericul.
Si-atunci stau si ma intreb..."oare de cate ori nu ne-am certat noi cu Dumnezeu, cu  Facatorul nostru?" In versetul 9 am gasit un verset tare ...."interesant"
 "Vai de cine se cearta cu Facatorul sau"
Cuvantul "VAI" ma face sa ma cutremur inainte de a mai scoate vreodata din gura..."DE CE, Doamne?"
Nu o data, chiar de mai multe ori am avut momente in viata in care lucrurile nu au decurs dupa calendarul  si agenda mea, ci dupa calendarul  si agenda lui Dumnezeu, si nu intotdeauna mi-a placut lucrul acesta. De-aceea in aceste situatii, recunosc ca am fost un "ciob dintre cioburile pamantului", asa cum continua versetul 9 si mi-am permis sa-L iau la rost pe Dumnezeu.
 Pot eu oare sa-I pun intrebari Facatorului meu?
Oh, Doamne...iarta-ne ca de atatea ori, noi cioburile pamantului am indraznit sa Te intrebam, de ce ai hotarat sau de ce ai ingaduit asta pentru noi....?
El este Singurul Dumnezeu si nu este altul ca EL, de-aceea chiar El ne spune:
"Pe Mine Insusi Ma jur, Adevarul iese din gura mea, si Cuvantul Meu nu va fi luat inapoi, orice genunchi se va pleca inaintea Mea....."
ISUS HRISTOS ESTE DOMNUL, nimeni nu este ca EL si nu este alt Dumnezeu in afara de EL!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu