Versetul zilei

21 iunie 2015

O inima deschisa...!

O inima pregatita nu este nimic altceva decat sa am in inima mea ce este in inima Celui ce m-a rascumparat.
Aceasta imagine inseamna ca si noi avem de-a lungul calatoriei, de tot ce a avut El parte, de suferinta...dar si de drepturi si de autoritate, de o relatie deplina cu Tatal.
 Asa cum Domnul Isus a avut parte si s-a bucurat de toate privilegiile pe pamant pe care I Le-a dat Tatal, asa ni le acorda si noua :'In adevar, fagaduintele  lui Dumnezeu, oricate ar fi ele, toate in El sunt "da" si prin El este "Amin"(2Corinteni 1:20).
Cand citim Cuvantul cum il descifram?
Nu ca pe un beneficiu de care ai parte cu regularitate?
De a vedea cum esti? Incapatanat, mandru, laudaros, manios.....
Atunci cand citim nu trebuie sa ne  verificam, cum suntem...? Nu pentru aceasta ne-a fost lasat Cuvantul...? 
"Cuvantul Tau este o candela pentru picioarele mele.."
Daca inima iti este deschisa ai deja diagnosticul corect, daca nu...atunci bajbai, nu L-ai lasat sa se ocupe de tine, nu L-ai lasat sa-ti deschida ochii sa vezi ceea ce inainte era ascuns de ei.
Pentru Iacov, cea mai buna noapte a fost cea in care a avut o piatra drept perna si cerurile au fost perdelele cortului sau. Atunci a avut inima pregatita, deschisa si a vazut ceea ce trebuia sa vada in totii ani in care a bajbait. A capitulat si L-a lasat pe Dumnezeu sa se ocupe de el.
Oare de cate ori ne-am continuat drumul mai departe, ambitionandu-ne sa nu capitulam?
De  cate ori nu am refuzat sa ne deschidem inima inaintea Domnului...? 
O inima pregatita ai doar atunci cand capitulezi si mergi pe Mana Celui care stie cum functionezi, cand deschidem cele mai ascunse cotloane ale fiintei noastre si putem primi intelegeri mai profunde in umblarea noastra.
De cate ori am putut rosti si noi :'Dumnezeule,sunt uluit si mi-e rusine,Dumnezeule,sa-mi ridic Fata spre Tine'(Ezra9:6).
Daca nu am rostit inca ...poate e vremea....sa nu-L mai vedem mic ci asa cum este EL.."Da" si "Amin"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu