Versetul zilei

23 iulie 2015

Daca ai uitat unde ai fost acum o luna, nu-i nimic, "Goagal" iti aminteste!

Daca ne spunea cineva cu ani de zile in urma ca vom da un simplu click si computerul ne va spune unde am fost si  cat timp am stat, n-am fi crezut. 
Ei astazi m-am convins....!
Stim fiecare ca pe masura ce  telefonul este mai performant avem mai multe avantaje, dar...avem si o multime de  dezavantaje, si astazi m-am convins. Citeam un articol care ne informa ce stie Google sau "Goagal", vorba lui Vanghelie, despre noi si cat de urmariti suntem.Eu cel putin am vazut....
Accesand un link si fiind conectat la contul tau google, vei afla ....si ce-ai mancat aseara(vorba vine). Am aflat unde am fost acum 1-2 luni in urma, pe zile, pe ore, cat am stat, etc....
Doamne ca m-am infiorat...nu ca asa avea ceva de ascuns...ca in afara de servici, biserica si hipermarket la  cumparaturi...n-am umblat, insa ideea ca deschid computerul si imi spune...in ziua "X", de la ora ...pana la ora...ati fost in parcul Rozelor...sau pe strada cutare, ori la servici, asta-i prea de tot.
Iata ce a ajuns tehnica in ziua de azi!

Printr-o nouă funcţie inovatoare intitulată Your Timeline, Google Maps îţi arată traseele tale din ultimii ani.
Dacă la un moment dat a mai existat o fărâmă de speranţă în faptul că Google nu îţi monitorizează fiecare pas şi fiecare aventură offline sau online, gigantul din Mountain View s-a decis să o spulbere printr-o nouă funcţie. Aţi folosit vreodată Google Maps în ultimii ani sau v-aţi urcat vreo imagine pe Google Photos? Nu vă aduceţi aminte? O să vă amintească Google imediat prin Your Timeline.
O nouă secţiune din Google Maps, disponibilă doar vouă şi celor de la Google este în egală măsură uimitoare, atractivă şi şocantă. Printr-un click pe acest link vi se va afişa pe ecran o hartă cu câteva puncte roşii. Un click pe orice dintre ele vă va afişa întregul traseu pe care l-aţi urmat într-o anumită dată, fie desprins din utilizarea Google Maps ca soluţie de navigaţie la momentul respectiv, fie decriptat din informaţiile de geotagging ale imaginilor urcate vreodată pe Google Photos sau orice alt serviciu Google. ,,Your Timeline îţi permite să vizualizezi rutinele tale din lumea reală, să vezi călătoriile pe care le-ai făcut şi să-ţi faci o părere despre locaţiile în care îţi petreci timpul.

3 comentarii:

  1. nu mai scrie ti google maps sau etc ci ,scrie ti fiara si icoana ei....

    RăspundețiȘtergere
  2. da e adevarat si trebuie sa ne ingrozim de puterea satanei ,de curiozitate am verificat inca odata si stiu ca suntem deja monitorizati pas cu pas .nu ma tem :El te va acoperi cu penele Lui si te vei ascunde sub aripile Lui. Caci scut si pavaza este credinciosia Lui!
    Nu trebuie sa te temi nici de groaza din timpul noptii, nici de sageata care zboara ziua,
    nici de ciuma care umbla in intuneric, nici de molima care bantuie ziua in amiaza mare.
    O mie sa cada alaturi de tine, si zece mii la dreapta ta, dar de tine nu se va apropia.
    Doar vei privi cu ochii si vei vedea rasplatirea celor rai. Pentru ca zici: "Domnul este locul meu de adapost!" si faci din Cel Preainalt turnul tau de scapare,

    RăspundețiȘtergere
  3. Amin! Slava Domnului ca la umbra aripilor Sale, noi, copiii Lui gasim adapost.
    Teama? Pentru mine nu exista, altfel as fi renuntat la tot ceea ce le-ar fi dat posibilitatea sa ma urmareasca. Mi-e teama insa pentru cei care nu au locul asigurat sub aripa Domnului !
    Fiti binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere