Versetul zilei

17 iulie 2015

Spiritul din biserici!

Imi spunea cineva ca a fost in vizita in Timisoara  si a cautat bineinteles o biserica. N-am sa dau numele bisericii, deoarece ca si aceasta biserica din discutie...sunt mai toate bisericile, insa persoana care nu era din orasul nostru era dornica de a fi in partasie cu fratii din Timisoara. S-a dus, insa a ramas cu un gust amar si profund dezamagita. Nimeni n-a zis nici un cuvant, n-a primit nici macar un zambet, n-a primit nici macar o mana intinsa sau cineva sa-i zica "Pace"....a intalnit doar fete triste, incruntate si....reci.
Mi-am adus aminte atunci de frumosul verset din Psalmi 122:
"Ma bucur cand mi se zice haidem la Casa Domnului...."
Ma bucur...? Si acolo sunt stana de piatra?
Oare de cate ori nu am fost chiar eu acea "gheata"?
Locurile de inchinare, in special Biserica, sunt descrise in Scriptura ca locuri in care primesti binecuvantare si in mod real iti exprimi recunostiinta fata de Creator.Aceste strangeri pot fi realizate atunci cand intri avand pace cu Cel PreaInalt, cand ai o "deplina siguranta a credintei"(Evrei 10:22).
Partasia este un aspect foarte important inaintea Domnului pentru ca este o derivatie, o aplicatie a primei porunci...."sa va iubiti unii pe altii".
Aspecte pe cale de disparitie din Locul Preasfant, unde cuvantul "se invoiesc"(Matei 18:19)a ajuns de fapt o "imprastiere" a gandurilor care ii framanta pe unii, altii vin doar pentru  a face prezenta sau  a afla ceva nou, altii vin pentru  a observa cum sunt imbracati uni sau altii, spiritul de barfa, judecata, iscodirea.....lista e lunga dupa cum stim fiecare..
Inca... unii invoca promisiunile lui Dumnezeu, fiind cuprinsi de chiar de aceste stari.
Privirile "zambitoare"care se schimba adeseori, se mai potrivesc cu prezenta Aceluia care este acolo, totusi nevazut?
Prin strangerea laolalta suntem un instrument fiecare de a-L servi pe Domnul, totul trebuie facut "pentru zidire", insa unii aduc inaintea Lui...ce?
Ceea ce ii hraneste pe ei personal, adica observatii, critici....
Doamne ajuta-ne sa inchidem "portile" duhului fata de aceste lucruri ca sa putem primi bucurie si pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu