Versetul zilei

6 august 2015

Hrana ta zilnica!

6 AUGUST
Ioan 14.1-14
În capitolul 13 L-am văzut pe Domnul cum îi pregătea pe ai Săi ca să aibă încă de aici, de pe pământ, „parte" cu El (v. 8). El pleacă acum să le pregătească locul în Casa Tatălui Său; pentru aceasta, trebuie să meargă înaintea lor, cam în felul în care un stăpân al casei primeşte dispoziţiile Sale de a sosi la El înaintea invitaţilor. Biblia ne dă puţine detalii cu privire la cer. Ceea ce face însă fericită şederea acolo este prezenţa Domnului. Şi El însuşi cere, pentru propria Sa bucurie, prezenţa alor Săi cu El.
Isus este singura Cale pentru a merge la Tatăl. El este Adevărul, este Viaţa. El n-a încetat nicio clipă să-L descopere pe Tatăl în cuvinte şi în lucrări, de aceea, câtă durere Îi provoacă ignoranţa ucenicilor Săi! N-ar putea El însă să ne spună şi nouă uneori: De atâta timp tu auzi vorbindu-se despre Mine, citeşti Cuvântul Meu, cum de nu Mă cunosti mai bine?
„Orice veţi cere în Numele Meu, aceea voi face" (v. 1.1), promite Domnul. „În Numele Meu" nu este o simplă formulă, ci implică faptul că El poate fi de acord cu cererile noastre. Rugăciunea noastră devine atunci cea a lui Isus, căreia i se va răspunde negreşit. Nu numai pentru că ne iubeşte, ci in primul rând pentru că este în joc gloria Tatălui! Ar putea avea El vreun motiv mai înalt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu