Versetul zilei

13 octombrie 2015

Care este atitudinea noastra ca parinti crestini?

Citisem un articol care m-a ingrozit. Pur si simplu m-a ingrozit....
Ca sa nu vorbesc in necunostinta de cauza, am accesat site-ul cu pricina, fiind vorba de un site dedicat copiilor si am intrat sa vad ce hrana ofera acesta copiilor  nostri care s-ar putea sa acceseze oricand acest site cu dedicatie lor.
 Intr-adevar, din ce am putut vedea fara sa imi creez cont sau sa ma loghez, am observat o multime de sfaturi, curiozitati si invataturi pentru pitici, care mai de care mai deocheate. De remarcat faptul ca site-ul este accesat de mii de copii, cu varste cat mai fragede.
Articolul despre care citeam arata cum acest portal invata, incurajeaza si ofera informatii despre sexulitate, dar...”fara perdea”

”A venit o asistenta, care ne-a vorbit despre relatiile dintre noi adolescentii, ne-a vorbit de....stii tu...organele de la fete si baieti....si ne-a spus ca indiferent ce sentimente avem si indiferent pentru cine sunt, fie ca este fata, fie ca este baiat, sa nu ne rusinam sa le marturisim, cu curaj.
 E voie sa iubim pe oricine...si n-avem voie sa ne batem joc de copiii care isi declara iubirea”
 Mentionez ca este un tânc de nici 13 ani, dar copilul este la curent deja cu uraciunea care a inundat omenirea. Ca parinte m-am straduit sa-i prezint situatia asa cum prezinta Scriptura, nicidecum asa cum incearca societatea sa mi-l educe. Daca mi-ar fi spus cineva in urma cu cativa ani ca vom ajunge aici.....as fi spus ca e nebun. Astazi insa se pare ca traim intr-o societate nebuna...nebuna....care se complace in pacat, care numeste raul bine, ba chiar il sustine si-l practica.
Citind si articolul cu pricina....http://www.activenews.ro/stiri-social/Un-site-accesat-de-mii-de-minori-romani-ii-invata-pe-copii-sa-se-masturbeze-ca-sexul-anal-este-un-joc-si-ca-homosexualitatea-este-normala.-Siteul-este-patronat-de-americanii-care-detin-si-ziare.com-125596
ma intreb....oare ce-ar trebui sa fac eu ca parinte. Unde sa il duc la scoala...?
Are oare nevoie de o scoala care este mult mai mult preocupata ca nu cumva copiii cu alte orientari sexuale sa fie discriminati?
Ce este de facut si cum ma pot opune ca acesti pervertiti sa nu murdareasca si mintea copilului meu?
Ce atitudine luam noi ca si crestini? 
Va rog sa vizionati acest documentar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu