Versetul zilei

8 octombrie 2015

Un madular sufera. Simti?

Traim pe pamant si zilnic suntem conectati la toate sursele de informatie, fie ca vrem, fie ca nu vrem. Niciodata parca n-au fost atatea vesti ingrozitoare ca acum. Vorbim de lucruri care pana nu demult pareau ca ceva.....indeparat, ceva peste generatii mult dupa noi....Astazi sunt realitati!
Veţi auzi despre războaie şi veşti de războaie, să nu vă înspăimântaţi, căci toate aceste lucruri trebuie să se întâmple, spune in Evanghelia dupa Matei, ori noi nu auzim...noi chiar traim vremurile in care sunt razboaie, sunt boli, e foamete, sunt cutremure, e lipsa de raspect, neascultare, lepadare de credinta, faradelegea a ajuns la apogeu, minciuna, curvie, sodomie...de toate.
Vor fi boli cum n-au mai fost....si iata ca sunt. Azi de dimineata am fost rascolita  de o veste cumplita. Sotul unei prietene, dar si sora in Domnul, a primit o veste crunta, CANCER, dar nu orice fel de forma de cancer ci unul foarte rar. Are 47 de ani, un frate deosebit, foarte credincios, o blandete cum rar intalnesti, un binefacator care rar mai exista. Este omul care totdeauna sare sa-ti dea ajutor...neconditionat. 
47 de ani, o sotie, doi copii si un cancer de care nu se atinge nici macar un medic, toti refuza....prea riscant. Imi spunea astazi la telefon prietena mea disperata...."pe unde am fost, medicii citesc fisa medicala si apoi imi retruneaza banii de consultatie, nici o sansa" Si totusi eu stiu ca exista o sansa. MAI EXISTA O SANSA, iar sansa este doar la Domnul. Iar daca Domnul nu va da aceasta sansa, tot ne punem nadejdea in El, pentru ca stie El ce este mai bine pentru fiecare.
Nu am vrut sa fie scris un articol pe ziua de azi, nu vreau sa sune ca o poveste, ci vreau sa va cer ajutorul sa va rugati si pentru el. ADI merita o sansa, de altfel toti merita o sansa, toti cei care sufera de acesta boala.
Scriptura ne invata ca toti suntem madulare in Hristos. Astazi un madular sufera si e imposibil ca celelalte sa nu simta nimic.
Rugati-va pentru ADI! Dumnezeu aibe mila si indurare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu