Versetul zilei

11 octombrie 2015

Vreau sa ma pocaiesc...

Cu cateva zile in urma am primit o inregistrare pe WhatsApp si am ascultat-o, apoi am avut inima mahnita de ceea ce am auzit. Am trimis-o la cati mai multi sa fie auzita. Ba mai mult, o prietena a scris-o si a listat-o, incercand sa fie data si acelor persoane care nu se bucura de tehnica aceasta moderna. Astazi, gratie unui frate din SUA, am primit-o si sub alta forma. M-am bucurat caci asa poate fi distribuita si ascultata de cati mai multi crestini.
Vedenia aceasta poate fi ignorata sau poate fi luata in seama. Fiecare este liber sa decida in dreptul sau, insa daca ne punem in lumina Cuvantului, trebuie sa fim prea ipocriti si sa nu recunoastem in ce stare suntem noi ca si crestini, in ce stare sunt bisericile din care facem parte.Ipocriti sa nu recunoastem ca si noi facem parte din personajele aceste vedenii.
Este jalnic !
 Traim doar o forma de evlavie, dar Ii ignoram puterea. Facem spectacole sa ii facem pe oameni sa se simta bine, insa nimic din ceea ce facem nu este primit inaintea Domnului, si asta pentru ca avem mainile manjite de pacat. Cochetam si cu lumea si cu Dumnezeu. Ne mintim singuri, amagindu-ne ca suntem mantuiti. Vorbim oamenilor cat este de bun Dumnezeu, dar nu le spunem ca El este  sfant si ca uraste pacatul in care traiesc. Folosim cuvinte doar care gadila urechile, pentru a avea cantitate in biserici si nu calitate. Mergem la cercuri de rugaciune si suntem amagiti de prorooci spunandu-ne ca suntem bine si cat suntem de binecuvantati, insa in realitate noi stim ca viata noastra nu este dupa voia lui Dumnezeu.
Traim o pocainta ieftina, insa asteptam rapirea.
FALS! DUMNEZEU NU RAPESTE IPOCRITI SI FATARNICI.
In biserica suntem sfinti si de luni pana sambata suntem....ipocriti.
Ne jucam de-a pocainta si ne amagim. Nici nu ne traim viata, dar nici cu Dumnezeu nu vom fi. Cautam scuze si justificari pentru toate pacatele noastre. Uneori ne complacem in aceasta stare caldicica si aceasta este pentru ca iubim pacatul...
 Nu stiu, poate ca voi nu sunteti asa si Domnul sa va binecuvinteze....insa eu ma simt mizerabil pentru ca stiu ca inca am lucruri in viata mea in care Dumnezeu nu-si gaseste placerea, dar....vreau cerul.
Nu, nu voi vedea cerul pentru ca nu implinesc Cuvantul si poruncile LUI. Nu voi vedea cerul pentru ca nu iubesc asa cum imi cere El. Nu ma va duce in cer pentru ca inima mea nu este predata 100% Domnului. Mai am unghere ale inimi care stau ferecate cu lacat pentru ca nu vreau ca Domnul sa cunoasca tot. Nu voi vedea cerul pentru ca nu sunt desavarsita, si lui Dumnezeu nu-i plac jumatatile de masura. M-am saturat sa Il intristez mereu, m-am saturat sa-I fac atatea promisiuni si sa nu ma tin de cuvant....m-am saturat...
M-am saturat sa-L trisez mereu crezand ca n-a vazut sau ca n-a auzit....
 M-am saturat...
Doamne vreau o schimbare si nu Te voi lasa pana nu-mi aduci schimbarea in viata mea, schimbarea de care am nevoie. Chiar daca toti  cei din jur vor spune ca am inebunit, mai bine nebuna pentru Tine decat placuta pentru oameni. Nu mai vreau nimic din ce este pamantesc in mine, vreau din Tine tot mai mult, vreau gandul Tau sa fie si gandul meu, vreau chipul Tau sa se vada pe chipul meu, vreau ca inchinarea mea sa fie facuta in duh si adevar. Stiu ca pentru a ajunge aici, va trebui sa fiu zdrobita, firea mea va trebui sa capituleze, orgoliul meu sa se franga, incapatanarea mea sa cedeze, va trebui....sa imi recunosc infrangerea.
.....si recunosc ca m-ai infrant, Doamne!

 Doamne ai mila si indurare...Daca pana astazi ai ingaduit sa traiesc, inseamna ca inca ma mai iubesti, inseamna ca inca mai vrei sa-mi dai o sansa. Vreau sa profit si sa fructific aceasta sansa. Vreau sa cresc spiritual mai mult si crescand sa aduc roada. Roada buna pentru Tine si Imparatia Ta.
Doamne Iti multumesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu