Versetul zilei

16 noiembrie 2015

16 noiembrie!

Dupa zilele de weekend, de fiecare data cand ajung la birou ma uit in calendar si imi fixex fila pentru saptamana care imi sta in fata. Suntem in 16 noiembrie..."deja", si ma uit cu o oarecare ingrijorare cand vad ritmul alert cu care trece timpul. 
 Privesc in urma si vad ce intorsatura au luat toate lucrurile, nu in viata mea, ma refer la nivel national, in tara noastra,  si in special la nivel mondial. As putea spune chiar, de la o zi la alta...este altceva. Se intampla lucruri care altadata le priveam din fotoliu pe ecranul tv sau la cinema rontaind pop-corn. 
Astazi sunt reale...chiar FOARTE REALE!
Suntem preocupati de ce se intampla si incercam sa deslusim, dar fara succes.
Oare, ce va aduce ziua de maine....?

Da, mi-am pus inima în căutarea tuturor acestor lucruri, am cercetat toate aceste lucruri şi am văzut că cei neprihăniţi şi înţelepţi şi faptele lor sunt în mâna lui Dumnezeu: atât dragostea, cât şi ura. Oamenii nu ştiu nimic mai dinainte; totul este înaintea lor în viitor.
Tuturor li se întâmplă toate deopotrivă: aceeaşi soartă are cel neprihănit şi cel rău, cel bun şi curat, ca şi cel necurat, cel ce aduce jertfă, ca şi cel ce n-aduce jertfă; cel bun ca şi cel păcătos, cel ce jură ca şi cel ce se teme să jure!
Iată cel mai mare rău în tot ce se face sub soare, anume că aceeaşi soartă au toţi. De aceea şi este plină inima oamenilor de răutate şi de aceea este atâta nebunie în inima lor tot timpul cât trăiesc. Şi după aceea?...
 Eclesiastul 9:1-3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu