Versetul zilei

20 noiembrie 2015

Libera alegere!

”Acum, temeţi-vă de Domnul şi slujiţi-I cu scumpătate şi credincioşie. Depărtaţi  dumnezeii cărora le-au slujit părinţii voştri dincolo de Râu şi în Egipt şi slujiţi Domnului. Şi dacă nu găsiţi cu cale să slujiţi Domnului, alegeţi astăzi cui vreţi să slujiţi: sau dumnezeilor cărora le slujeau părinţii voştri dincolo de Râu, sau dumnezeilor amoriţilor, în a căror ţară locuiţi.
Cât despre mine, eu şi casa mea vom sluji Domnului.” 
Iosua 24:14-15 
 
Alegeti astazi....!
Nu in putine cazuri vedem fiecare ca suntem slujitorii multor lucruri.Chiar daca nu ne-am propus acest lucru vedem ca pe zi ce trece toata atentia noastra se concentreaza tot mai mult pe lucrurile pamantesti. Ne concentram timpul asupra grijilor pamantesti si asupra lucrurilor care ne aduc  fericirea, insa uitam ca este doar o falsa fericire, sunt doar impliniri si satisfactii pe moment, numai ca, concentrandu-ne in acest sens, neglijam trairea unei vieti sfinte cu Dumnezeu.
Asa cum i s-a dat libertatea poporului Israel si dreptul de a alege, tot la fel si noi beneficiem de acest drept. 
Nimeni nu ma obliga sa fac nimic, totul este alegerea mea. Eu aleg cum sa-mi petrec timpul, aleg ce sa fac, ce sa citesc, cat sa citesc, aleg unde merg, cu cine merg, aleg daca sa ascult, ce sa ascult si multe alte alegeri. La fel cred ca este si in viata ta...tu hotarasti ce faci.
Dar trebuie sa stim cateva lucruri, asa cum nimeni nu ne obliga sa alegem ceva, tot la fel, nimeni nu va raspunde pentru alegerile noastre. Mai trebuie sa stim ca fiecare alegere are si o consecinta, care poate fi buna sau  rea. 
Astazi suntem liberi sa alegem, cui vrem sa slujim. 
Vrem sa avem o viata dedicata in totalitate lui Dumnezeu sau vrem sa fim si cu Dumnezeu si cu lumea...? Poate ca in mintea noastra credem ca se poate, insa la Dumnezeu acest lucru este cu neputinta.
Dumnezeu, este un Dumnezeu gelos si El nu accepta compromisul, nu accepta jumatati de masura asa cum ne-am cam obisnuit sa ii dam, doar faramiturile noastre.
Suntem noi gata sa acceptam cerintele Lui?
Dorim, si personal imi doresc ca Dumnezeu sa lucreze prin mine, insa  stiu ca sunt lucruri care trebuie schimbate in viata mea, pentru ca El sa poata sa lucreze. Suntem chemati sa-L slujim cu  scumpatate şi credinciosie. 
Dorim sa-L slujim asa cum ne cere El?
Daca da, atunci sa-I dedicam totul LUI!
 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu