Versetul zilei

16 decembrie 2015

Meditatie....!

Uneori se intampla sa avem un sentiment mai aparte pentru cineva, fie din familie, din rude apropiate ori departe sau chiar prieteni. Asa am avut si eu pe cineva drag sufletului meu si sentimentul a fost reciproc, m-a iubit si ea...am iubit-o si eu.
Era o matusa a mamei, dar pentru mine a fost mult mai  mult. Desi am avut un vis cu ea in urma cu trei saptamani, iar in urma acelui vis...stiam ca va pleca ACASA si datorita varstei eram intr-un fel pregatita sufleteste sa primesc vestea. Si am primit-o....
Astazi am fost sa o conduc pe ultimul drum. Ultimul drum aici pe pamant, dar stiu ca drumul ei va continua de-acum pe alte strazi, si nu orice strazi....ci de aur.
Ne intristam cand pierdem pe cineva...dar astazi am sesizat ceva, ceea ce alta data nu am observat. Cand cei dragi tie se duc spre CASA, cand credinta lor ti-a fost model, cand iti cunosti identitatea si stii  incotr-o te indrepti si tu, cand stii ca despartirea este doar temporara si de scurta durata...parca durerea nu este asa mare. 
Asta am simtit eu...azi.
 Dar trecand peste acest eveniment la care am participat, ma intorceam spre casa cu masina si fiind singura in masina am avut un timp de mediatie...chiar daca eram la volan.
Meditatie...la ce oare, daca nu la viata aceasta trecatoare. Si parca meditatia sa-mi fie desavarsita, la numai cativa km de Timisoara inaintea mea se intamplase un accident.Brusc m-am trezit din gandurile mele si am privit cumva socata. Socata pentru ca desi veneam din directii diferite, prin telefon am potrivit cumva ca la intrare in Timisoara sa ma intalnesc cu sotul care venea dintr-o locatie diferita de mine si trebuia sa-si continue calatoria asta seara pana in Austria. 
Stiam ca este in fata mea cu 1-2 km, ca atare cu cateva minute inainte de accident, trecea el prin acel loc, dar n-a fost el. La numai cateva minute veneam eu....dar n-am fost eu. Intre mine si el era altcineva, altcineva pentru care Dumnezeu a zis in dreptul sau....STOP.
Oare cu ce a gresit aceea persoana mai mult?
Oare cu ce am fost eu mai buna decat el?
Oare ...?
Sunt multe intrebari la care nu stim sa dam raspunsul. Dar iata ca la fiecare pas suntem expusi si pericolul de a ne pierde viata este la tot pasul. Tinem mult la viata aceasta care, desi stim ca este de scurta durata si este trecatoare am face orice sa o pastram, dar oare pentru viata vesnica care, chiar este VESNICA, ce facem?
 Ce facem ca sa o castigam?
Suntem atat de nesiguri pe viata, plecam de acasa, dar nu stim daca ne mai intoarcem. Puteam fi eu in locul celui din fata mea, putea fi sotul meu sau putea-i fi chiar tu?
Suntem noi pregatiti pentru a ne sfarsi alergarea?
..............................
Mi-am continuat drumul, dar am continuat sa ma adancesc mai mult in meditatia mea.....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu