Versetul zilei

4 ianuarie 2016

De-ale mele

Sunt inca in vacanta...eu si copiii de scoala. Si daca tot sunt in vacanta mi-am pus ”traista in bat” cum spune o vorba a noastra si am plecat sa-i mai sorcovesc pe cei dragi. Nu de alta, dar m-am gandit ca nu toti cei care am intrat in 2016 vom si iesi din el, asa ca daca tot am avut ocazia sa o fac...am facut-o. Am facut o mica halta pe malul Dunarii inainte de a ajunge ”la mama si la tati”, dar a fost un ger si vantul a batut atat de tare, incat nu am putut sta mai mult de cinci minute afara sa fac poze, asa ca doar cateva am reusit sa fac.
Dunarea, la intrarea in tara-Bazias
Desi afara era -10 grade, am avut un viteaz cu mine
Iar dupa un ger naprasnic care a venit la noi, spun ger naprasnic pentru ca in zona noastra ne-am obisnuit sa avem doar toamna mai rece...nu iarna, iata ca azi ninge ca-n povesti.
O poza surprinsa de cei de la ”opinia Timisoarei”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu