Versetul zilei

31 ianuarie 2016

O mama mea, nu te-oi uita!

Este asa frumos sa putem spune aceste cuvinte din inima, mamei noastre.
Celei care ne dat viata, dar nu numai atat, ci acelei mame care atat cat traieste isi poarta copiii pe brate de rugaciuni, ii binecuvinteaza si ii ocroteste. Eu am parte de o asemenea mama, si-I multumesc Domnului pentru ea si ma rog ca El sa ii dea sanatate si sa o rasplateasca cu viata vesnica, dar nu toti au parte de aceasta binecuvantare. 
Ma rog pentru cei care nu asemenea mame, Dumnezeu sa le fie si mama si tata! 
Nimeni nu poate inlocui o mama!!

1. Imi amintesc si-acum cu drag,
De chipul ce-l priveam, adesea-n prag
Si fericit eu ii zambeam,
La sanul ei, cu drag, ades m-adaposteam,
Cand ma strangea, ma alinta,
Caldura dragostei din piept mi-o daruia,
De ea uita, cand ma privea,
Din mii si mii oricand pe ea o cunosteam.

Refren:

 O mama mea, nu te-oi uita,
Caci tu ai fost aceea ce mi-ai dat viata,
Oriunde-as fi, mi-o aminti,
De-a ta iubire, de-al tau chip, ce l-am iubit.


2. In zilele, care-au trecut,
De Dumnezeu m-a invatat cum sa ascult,
Cum sa-L cinstesc, cum sa-L iubesc,
Cuvantul Sfant in inima sa il primesc,
De-aceea vreau ca-n tara Ta,
Isus sa fiu cu tot cu mama mea,
Sa pot si-atunci sa-I multumesc 
Ca tot ce am si voi avea ii datorez.

5 comentarii:

  1. Draga mea mi-ai facut o mare bucurie cu aceasta cantare. In aprilie mama mea face un an de cand nu mai e cu mine, si imi e dor de ea. Asa ca acest cantec m-a mangaiat mult. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur ca ti-am adus o fărâmă de mangaiere. LOR,(mamelor noastre) le datorăm toate multumirile pentru ca ne-au învățat ce este bun în viață. Ne-au educat, ne-au dat viață, ne-au dat dragostea lor...cum să nu le mulțumim?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru aceasta melodie minunata! Mi-a mangaiat sufletul! Am un dor enorm de mama mea...dar,am o Nadejde ca ne vom intalni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca aceste cuvine v-au mangaiat. Fiti tare...in curand vine ziua cand ne vom intalni cu toti cei dragi. Doamne ajuta-ne!

      Ștergere
  4. De ce, spui mereu mama? - TikTok
    https://tiktoktext.blogspot.com/2021/08/de-ce-spui-mereu-mama-tiktok.html

    RăspundețiȘtergere