Versetul zilei

12 ianuarie 2016

Scrisoarea unei mame!

Cred că ați primit și primiți zilnic multe scrisori iar dacă le-ați citi pe toate, unele v-ar plicitisi, altele v-ar amuza și puține ar fi cele care v-ar atrage serios atenția. Sper ca scrisoarea mea deschisă  să vă facă să luați în calcul un demers posibil, daca îl veți judeca ca atare. Îndrăznesc să vă scriu pentru că problema care mă frământă și nu mă lasă să dorm, mă face să urlu de durere și să strig către bunul Dumnezeu, nu este doar a mea, ci a zeci de mii de români și de care aveți știință – cazul familiei Marius și Ruth Bodnariu din Norvegia. Mintea mea pragmatică a survolat tot felul de posibilități de rezolvare: pe lângă rugăciune zilnică am semnat petiții, am participat la manifestații și m-am gândit să cheltui și să merg chiar până la Oslo să protestez acolo dacă acest lucru ar ajuta. Înțelegem însă tot mai clar din mass-media faptul că posibilitățile de rezolvare ale acestui caz în Norvegia sunt foarte limitate, că timpul se scurge rapid și că fiecare zi este în defavoarea acestei familii căreia i s-a răpit în mod samavolnic copiii de către un sistem abuziv și care nu dă socoteală nimănui. Deaceea, îndrăznesc să vă rog respectuos să luați în calcul această propunere: Cum ar fi ca familia noastră prezidențială, familia Johannis să fie cea care să ceară adopția celor cinci copiii, toți cetățeni români? Logica mea este simplă, în sensul că dumneavoastră ați putea avea șansa unică, de care nici o familie de români se pare că nu dispune.
Mă gândesc că pe dumneavoastră....citeste continuarea http://www.baptist-tm.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu