Versetul zilei

23 februarie 2016

Amintiri dupa 36 de ani!


Cam asa mi-am trait eu copilaria....
Aseara rasfoind un caiet al mamei mele cu cantari, am dat intamplator in el de o scrisoare pe care am primit-o eu de la o prietena de-a mea, o fata din biserica in care am crescut, ea fiind plecata la liceul sanitar in Arad. Scrisoarea dupa cum vedeti era datata in anul 1980....!!!
Sincer am ramas uimita sa gasesc asa ceva dupa exact 36 de ani, (21.02.1980)
Am stat si m-am gandit...cat de mult ne-am schimbat, cat de mult a evoluat lumea, noi, copiii nostri, totul.
Cine mai sta astazi sa-si scrie scrisori???
Copiii nostri nici macar nu stiu de asa ceva. Din pacate generatia de azi e generatia "butoanelor".
Cu toata tehnica, cu toate cunostintele dezvoltate pe care le au, din pacate pentru ei......si ma abtin ca nu vreau sa-i judec, de-altfel am si eu copii. Insa trebuie sa recunoastem ca tehnica nu i-a ajutat prea mult, nu ca nu ar fi avut ce sa invete, insa atractia spre alte lucruri a fost mai mare decat dorinta de a invata lucrurile folositoare si bune.
Zilele trecute ma uitam la un elev de liceu care scria o declaratie. Habar n-avea....nici formularea, dar nici asezarea in pagina...
E trist ca in loc lumea sa evolueze, ea merge spre regres
Pacat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu