Versetul zilei

10 februarie 2016

Cea mai scumpa mama!

Inca un an....si il consider o mare binecuvantare. Binecuvantare, nu financiara si nici de alt gen, ci binecuvantare ca imi traieste MAMA!
Astazi mama mea implineste 74 de ani!
De fiecare data in aceasta zi, in mod special vin sa-i multumesc Domnului pentru MAMA MEA, si Il rog ca sa-i mai ingaduie in indurarea Lui  inca un an...si iata ca a facut-o. Si a facut-o minunat!
Un an fara boala, fara suferinta, fara dureri!
 Un an in care am beneficiat de sute de sfaturi intelepte, un an de povete, as putea sa spun chiar 365 de povete, pentru ca in fiecare zi indiferent de situatia prin care am trecut, fie buna, fie rea, m-a invatat cum sa trec biruitoare si cum sa vin sa-I multumesc Domnului pentru biruinta. 
In mod special am beneficiat inca un an de rugaciuni, atat pentru mine cat si pentru fratii mei.
Stiu ca nu exista rugaciune in care sa nu fiu amintita personal. De-aceea vreau sa-i multumesc Domnului pentru MAMA mea, si sa Il rog pe Dumnezeu, daca va ingadui inca un an in viata ei, sa fie inca un an fara suferinta, iar de va fi, sa-i dea putere sa treaca peste ele, dar mai ales sa fie inca un an in care sa-L proslaveasca doar pe EL.


 
Nu stiu cand, cum s-a-nceput, 
Nici nu pot sa imi dau seama,
Când gângurind făr-să fi vrut,
Am exclamat serafic: ,,Mama!"


Eram prea mic, să pot să ştiu 
Ce va însemna, acest cuvânt,
Dar peste ani pot ca să scriu:
Cel mai sfânt de pe pământ!


Nici-unul nu mi-e aşa de drag
Ca mama, când eu strig la ea
Când m-aşteaptă seara-n prag,
S-o îmbrăţişez, cu dor aş vrea.


S-o strâng la piept şi să-i sărut
Mâinele-i dragi, ce-au legănat,
Prin dragostea-i de neîntrecut
Când ,,nani! nani!’’mi-a cântat.


Nu ţin să ştiu, dar mult’nainte
Făr-a gândi, şi a-mi da seama,
Mi-a încolţit în mica-mi minte,
Şi-a răsărit cuvântul: ,,Mama!"


De-ar fi necazu-oricât de mare
Prin încercări, de multe de ori,
Cuvantul ,,Mama,’’ mi-e-alinare
Ca un balsam, din mii de flori.
 

Un comentariu: