Versetul zilei

24 februarie 2016

Pune pret pe ce ai acum, nu dupa ce ai pierdut!

Niciodata nu stim sa pretuim ceea ce avem acum, punem pret doar dupa ceea ce am pierdut. 

Stim sa pretuim sanatatea, doar abia atunci cand suntem bolnavi.
Stim sa pretuim prietenii, dar abia dupa ce i-am pierdut.
Stim sa punem pret pe multe lucruri, dar abia dupa ce nu le mai avem.
Si ca sa invatam sa punem pret pe toate acestea am unele recomandari. Ce altceva este cel mai de pret inaintea tuturor, a prietenilor sau a altor lucruri, daca nu sanatatea?
Ca sa pretuiesti sanatatea, mergi la capataiul unui bolnav si ai sa intelegi valoarea ei!

Astazi mi-am propus sa merg sa vizitez un bolnav. Mi-am propus sa merg sa incurajez, sa-l fac sa zambeasca, sa-l fac sa uite de necaz si suferinta. Surprinza insa mi-a fost maxima!
Daca mi-am propus sa fiu eu cea care incurajeaza, iata ca lucrurile s-au inversat, eu am fost cea incurajata.
Astazi am aflat cu adevarat ce inseamna ceea ce am cantat de nenumarate ori, dar fara sa realizez ce cant:
”Sa ai pace in mijlocului necazului tau
Sa ai pace, caci tu esti fiu de Dumnezeu
Cand cei din jur te vor privi, cu pacea ta ii vei uimi, 
Cand plin de pace, vei birui” 

Cu putin timp in urma, sotul unei prietene a primit un diagnostic - 48 de ani.
Scurt si taios-  diagnosticul - CANCER!
Bineinteles pentru toti cei care il cunoastem vestea a venit ca un trasnet, insa evolutia galopanta a bolii ne-a adus repede cu picioarele pe pamant. O perioada, dupa ce am aflat chiar de la prietena mea, dar si sora mea in Domnul, am evitat sa vorbesc despre acest lucru, tocmai pentruca nu am stiut cum au acceptat ei, ca familie, aceasta veste. N-am putut sa fac nimic, doar sa ma rog!
 Astazi insa am hotarat ca e momentul sa-i vad sau cel putin sa-i vorbesc. Am fost acceptata cu bucurie si invitata chiar sa merg sa-i vizitez.

Dragii mei prieteni, dar mai ales crestini, recomand tuturor o terapie de acest gen pentru a cobori noi, cei sanatosi cu picioarele pe pamant.
Recomand o vizita la un bolnav de cancer, fie acasa sau intr-un salon de spital.
Credeti-ma pentru noi, cei care suntem sanatosi este benefica aceasta vizita, chiar daca ceea ce spun este o mirare. Este benefica in primul rand din punct de vedere spiritual. O asemenea vizita te poate ajuta sa iti faci ordine in viata, te ajuta sa iti aranjezi prioritatile din viata ta, te ajuta sa intelegi cine esti TU si cine este DUMNEZEU cu adevarat.
Ma asteptam sa gasesc o familie debusolata, speriata, la capatul puterilor sau daca nimic din toate acestea, macar o familie necajita. Nici vorba!
Am gasit un om cu zambetul pe buze, un om chiar daca fizic 80%  este mai mult mort decat viu, insa am gasit un om 100% viu pentru Hristos!
Am gasit o familie plina de liniste sufleteasca, o familie care se increde in Domnul, o familie plina de pace chiar daca ei sunt in mijlocul unei mari furtuni.
Va las pacea mea, va dau pacea mea! 
Numai ca pacea pe care ne-o da Domnul nu este o pace cum ne-o da lumea. Este pacea venita din cer, pacea pe care o da doar Domnul!
Sa poti sa zambesti cand trupul suspina de durere si suferinta? Sa poti sa ai zambetul pe buze cand esti tintuit  intr-un pat si n-ai puterea sa te ridici? Sa ai puterea sa te rogi si sa-i multumesti cand esti constient ca secunda pe care o traiesti s-ar putea sa fie ultima?
DA! DA! DA! 
Asta inseamna sa ai pace! Asta inseamna sa fii FIU de DUMNEZEU!

Oridecate ori citeam versetul acela in care Dumnezeu spunea:
‘Nebunule! Chiar în noaptea aceasta ţi se va cere înapoi sufletul, şi lucrurile pe care le-ai pregătit ale cui vor fi?’, 
mi se parea parca prea brutal, insa intr-adevar constat ca nu e brutal deloc.
Cei care nu-l cunosc pe Dumnezeu traiesc asa cum traiesc. Traiesc pentru ca nu-L cunosc. Insa sa fii crestin, sa cunosti acest Cuvant, sa stii despre Dumnezeu si sa continui sa traiesti ca un nebun....asta-i curata nebunie.
Cred ca pentru a iesi din aceasta stare de nebunie, in care toata lumea goneste nebuna dupa confort, dupa bani, dupa lucrurile acestea pamantesti, indicat ar fi sa cunoastem mai indeaproape pe acei carora le atarna viata doar de un fir de par.
Doamne da-ne inelepciune sa rascumparam vremea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu