Versetul zilei

5 februarie 2016

Seara politistilor!

Aseara am avut un timp binecuvantat la adunare. Au fost invitati  fratii care fac parte din Asociatia Politistilor Crestini, dar pentru ca era o zi de lucru a saptamanii, doar o mica parte din ei au putut onora invitatia.
Au cantat si au avut marturii, iar prin marturiile lor sunt convinsa ca au cercetat multe inimi.
Fiecare ar fi a avut multe de spus, ar fi avut multe de marturisit, insa timpul nu le-a permis acest lucru, dar cei care au facut-o au aratat cum Dumnezeu i-a schimbat si i-a transformat datorita Cuvantului Sau.
Daca doriti, in zilele urmatoare puteti cauta in arhiva bisericii http://www.elim.ro/media/
programul de joi seara, 04.02.2016 si veti vedea marturia acestor oameni deosebiti. 
Unul dintre  fratii politisti declara cu ceva timp in urma:
“Am fost prezentator de discotecă, după aceea am fost şi instructor de dansuri. Întrucât aveam şi prieteni sârbi, am încercat să fac comerţ cu blugi. În cele din urmă, am reuşit să devin subofiţer de miliţie. În anul 1992, pe când mă adânceam în tot felul de păcate, am primit o invitaţie să particip la programul de evanghelizare a Bisericii Elim din Timişoara. În toată această perioadă, Dumnezeu m-a trecut prin fel şi fel de încercări. Mai întâi, primul meu şef, căruia îi plăcea ţuica, era indignat de faptul că nu mai avea companie la pahar. Atunci, sub pretextul unei informări, a semnalat conducerii Poliţiei Judeţene Timiş că nu vreau să-mi îndeplinesc îndatoririle. Atunci l-am pus pe Dumnezeu la încercare pentru prima dată, rugându-mă: “Doamne, Tu ştii că nu acesta este adevărul, şefii de la judeţ îl vor crede numai pe el. Te rog să intervii Tu, Doamne, şi Te rog să-1 faci să mă lase în pace”. La mai puţin de o săptămână, am primit vestea că vine un alt şef de post”, declară Briciu Marin, şeful de post de la Pietroasa.
Poliştiştii credincioşi, cu arma din dotare într-o mână şi cu Biblia în cealaltă, pioşi şi cu vorba dulce, ies în mijlocul comunităţii şi înalţă rugăciuni pentru răufăcătorii dispuşi să se căiască. “Doamne Iisuse Hristoase, ne rugăm Ţie pentru infractori, Doamne din ceruri, ca să îi faci să nu mai fure”.

Sa continuam sa ne rugam ca prin marturia lor, la servici, pe strada si oriunde sunt, Dumnezeu sa intoarca tot mai multi colegi de ai lor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu