Versetul zilei

11 februarie 2016

Timpul e aproape....

Daca versetul din Apocalipsa ni se parea ca vorbeste de ceva ce se va petrece peste ani si ani...ne-am inselat amarnic.
Este un verset care se refera exact la vremea noastra pe care o traim si exact la  ceea ce urmeaza sa se intample in foarte scurta vreme.
In aceast video este prezentat avantajul  acestui cip.
Acest barbat suedez este  PRIMUL OM  care a trecut prin aeroport fara nici un fel de control, doar scanandu-si mana. Bineinteles, tipul este foarte mandru de achizitia facuta si ne explica pe larg care sunt avantajele acestui implant.
Sincer, l-am compatimit si m-am uitat cu asa mare parere de rau, ca este primul om care si-a condamnat sufletul la moarte. Daca exista speranta de salvare si mantuire chiar si pentru cel mai mare criminal sau orice alt om robit de  mari pacate, acest om si-a semnat definitiv sentinta. 
Nu o spun eu ci spune Scriptura, iar eu o CRED.

Si a facut ca toti mici si mari bogati si saraci, slobozi si robi sa primeasca un semn pe mana dreapta sau pe frunte, si nimeni sa nu poata cumpara sau vinde fara sa aibe semnul acesta, adica numele fiarei sau numarul numelui ei. 
Aici este intelepciunea. Cine are pricepere sa socoteasca numarul fiarei. Caci este un numar de om. Si numarul ei este sase sute sase zeci si sase (666)
Aceste cuvinte sunt scrise in Apocalipsa 13:16-18
 iar daca ne uitam mai departe in capitolul 14 sta scris:
Daca se inchina cineva fiarei si icoanei ei si primeste semnul  ei pe frunte sau pe mana, va bea si el din vinul maniei lu Dumnezeu turnat neamestecat in paharul maniei Lui, si va chinuit in foc si in pucioasa inaintea sfintilor ingeri si inaintea Mielului. Si fumul chinului lor se urca in sus in vecii vecilor. Si nici ziua si nici noaptea nu au odihna cei ce se inchina fiarei si icoanei ei si oricine primeste semnul numelui ei. (vers.9-10)

Doamne da-ne intelepciune si curaj!

Un comentariu:

  1. Eu am fost binecuvantata cu o bunica din partea mamei care avea multa intelepciune de la Domnul. Pe vremea cand eram mica nu numai ca nu o intelegeam dar eram si foarte combatnta si ii spunema ca eu pana nu vad nu cred si ea imi spunea ca sunt ca Toma necredinciosul dar ca si pe Toma Domnul l-a iubit. M-am intors la domnul isus cu mult dupa ce bunica mea plecase la Domnul. Nu am sa uit niciodata cum citind Biblia la multe pasaje am plans si mi-am adus aminte de cuvintele bunicii mele. Atunci am realizat ca desi era un mom simplu din "varful muntilor" fara educatie si carte avea mult mai multa intelepciune decat multi altii scoliti cu studii si inspecial intelepciune de sus de la Domnul. Atunci am realizat exact ca Toma ce inseamna credinta , atunci am realizat ce inseamna sa fi binecuvantat si ierat de Dumnezeu si mai ales cat m-a iubit El. Articolul tau mi-a reamintit de una din discutiile cu ea exact pe aceasta tema. Cu zeci de ani inainte ca lumea sa fi stiut de carduri sau implanturi bunica mea sustinea ca vor veni aceste vremuri. Imi amintesc ca iispuneam contrazicandu-ma cu ea ca ce or sa fie ceasur i la mana sau ce o sa se puna pe frunte ceasuri si ea imi spunea ca nu ca e doar un semn si fara el nu o sa poata cumpara oameni si avea acces la nimic. Oare nu sunt acum cardurile premergatoare acestor cipuri si in curand se preconizeaza ca aceste cipuri sa fie obligatorii? Imi amintesc ca odata un crestin privind tehnologia noua care are multe facilitati si beneficii spunea ca cu timpul e ea va fi folosita de cel rau ca un mod de control. Si ma candeam ca acum decand cu nebuneala asta cu teroristii, cand e nevoie de o supraveghere mai atenta a multor situri , se dezvolta un sistem din ce in ce mai dezvoltat de urmarire , obiectiv la aceasta vreme, dar care va putea foarte usor degenera intr-un control, si exprimarea libera despre Dumnezeu va fi ingradita. Deja vedem multe semne de schimbare in lume fata de valorile crestine si nu ma refer aici la fanaticii musulmani, dar si in tari asa zise crestine incep sa apara reglementari care sub pretextul "dreptul minoritatilor" schimba legi fundamentale crestine. Citeam recent ca nu se va mai scrie pe pasaport mama si tata ci parinte 1 si parinte 2, sau despre cum sunt dezmebrate familiile in Norvegia. Deci asa cum scriai si tu sunt semne ca ceea ce scrie in Biblie se implineste. Si modul acesta in care se intampla se deruleaza este foarte bine instrumentat sub forma unor progrese si beneficii care nu lasa sa se vada aparent intentiile ascunse ale intregului scenariu. De accea Biblia ne atentioneaza si noi cat inca nu avem restrictie pe net trebuie sa scriem cat mai mult despre aceste lucruri.

    RăspundețiȘtergere