Versetul zilei

19 martie 2016

Din viata!

Postasem mai de dimineata acele versuri care m-au pus pe ganduri, ”fericirea si necazul”
Cineva mi-a trimis exact cum se numeste poezia si cine este autorul ei.

Mi-a batut in poarta FERICIREA
Si intrand in curte m-a strigat
Eram dus alaturi cu IUBIREA
A-nchis poarta iute si-a plecat.

Mi-a batut de-adesemeni BUCURIA
A intrat, a stat sub pomii goi
N-a vazut pe nimeni sa-i vorbeasca
Si-a plecat grabita inapoi.

Intr-o seara luminand pe strada
Mi-a batut si Steaua mea - de sus
Tot asa, eram plecat aproape
Si-a strans fusta-n mana si s-a dus.

Mi-a batut in poarta si NECAZUL
Eram dus departe. Linistit,
S-a intins pe tolul de la usa
Si m-a asteptat pana-am venit!

                               Autor. Virgil  Carianopol
                                     Din volumul INEDITE- 1966

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu