Versetul zilei

8 martie 2016

Pregatiti de lupta impotriva caracatitei Barnevernet!

Aici este un tabel cu ordinea zilelor si  a initialelor cu toti cei care vor sa se implice in aceasta lucrare.
Nu este ceva usor si va spun din experienta. 

Este o lupta fantastica si trebuie sa fim pregatiti.
M-am inscris si eu in aceasa lupta  si fiindca astazi a fost prima zi initiala numelui meu era trecuta in aceasta zi. Va marturisesc ca lupta este puternica si am sa va spun de ce.
De dimineata m-am rugat si mi-am propus sa tin zi de jertfa pentru ca Dumnezeu sa reintregeasca aceasta familie greu incercata. Am tinut ziua de jertfa pana spre apusul soarelui, atat cat am putut si am multumit Domnului pentru biruinta pe care o va avea.
Brusc, am simtit ca imi tremura tot corpul si ma dor toate oasele, mi s-a facut rau si pe moment nu stiam cum sa reactionez, nestiind de la ce provine aceasta stare. Era seara de rugaciune la adunare si mi-am propus sa merg, dar parca starea era si mai rea.
M-am asezat in pat si cateva ore nu reuseam sa imi incalzesc trupul, parca eram intr-un congelator. Mi-am sunat sotul, pentru ca nu era acasa si i-am spus starea mea. Indemnata fiind de el m-am pus  sa ma rog si sa rostesc cateva cuvinte bazata pe Cuvantul Domnului si sa cer insanatosire. 
Asa am facut insa imediat mi-a venit in minte motivul zilei de jertfa. Este clar ca diavolului nu-i place aceasta unitate in rugaciune si atunci face si el ce poate, numai ca uita ca DOMNUL NOSTRU este mai puternic. Slavit sa fie El!
Iata ca dupa cateva ore Domnul a facut ca toate lucrurile sa fi bune, de-aceea am si ales sa impartasesc aceasta experienta pentru a putea fi pregatiti de lupta in care am ales sa intram si noi.
Biruinta este a Domnului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu