Versetul zilei

25 martie 2016

Ramai in cel mai sigur loc!

  • E inca noapte, insa slava Domnului ca si in aceste ore putine de somn pe care mi le-a dat m-am odihnit foarte bine. 
  • In cartea Neemia am gasit cateva versete, care ma face sa ma duc cu gandul la asemanarea dintre poporul Israel si noi.
  • Atunci i-ai lăsat în mâinile vrăjmaşilor lor, care i-au apăsat. Dar, în vremea necazului lor, au strigat către Tine, şi Tu i-ai auzit de la înălţimea cerurilor şi,în îndurarea Ta cea mare, le-ai dat izbăvitori care i-au scăpat din mâinile vrăjmaşilor lor.
  •  Când au avut odihnă, au început iarăşi să facă rău înaintea Ta. Atunci i-ai lăsat în mâinile vrăjmaşilor lor, care i-au stăpânit. Dar din nou au strigat către Tine, şi Tu i-ai auzit de la înălţimea cerurilor, şi, în marea Ta îndurare, Domnul i-ai izbăvit de mai multe ori.
  • Neemia 9:27-28
  • Cand citesc aceste versete am senzatia ca este vorba despre noi, poporul din ziua de azi. 
  • Intotdeauna in mijlocul necazului, il chemam pe Domnul. N-am auzit pe nimeni la necaz sa-l invoce pe celalat domn, chemandu-l in ajutor, dar intotdeauna am vazut oameni care in necaz si-au ridicat ochii spre cer si au chemat pe Domnul sa-i ajute. Si Domnul care este bun si indurator, a venit degraba. Numai ca foarte repede  uitam binele pe care ni l-a facut si-atunci, dupa ce am capatat izbavire ne intoarcem la ale noastre. Ne intoarcem la aceleasi obiceiuri rele, la aceleasi fapte care de fapt ne-au pricinuit necazul.
  •  Când au avut odihnă, au început iarăşi să facă rău înaintea Ta, spune Cuvantul
  • Oare nu este momentul sa constientizam odata pentru totdeauna ca ajutorul nu-l capatam decat de la Domnul?
  • Nu-i momentul sa constientizam ca fara de El viata noastra nu ar exista?
  • Nu constietizam dependenta noastra de El? Poate cineva sa stea in picioare fara  Domnul?
  • De nenumarate ori si poporul Israel a capatat izbavire de la Dumnezeu, dar s-au intors iarasi sa faca rau. Natiunea noastra a fost izbavita de atatea ori, insa iarasi am facut rau si deseori Dumnezeu ne lasa  in mana vrajmasilor tocmai pentru a vedea cat suntem de neputinciosi fara El. 
  • Lumea intreaga este in fierbere si parca mai mult ca niciodata  tulburarea si nelinistea ne face sa fim sceptici in ce priveste siguranta zilei de maine, dar copiii Domnului au primit asigurarea ca nimic nu-i va dobori. Suntem incurajati in fiecare zi prin cuvantul Domnului care ne spune,
  •  ”NU TE TEME”.
  • Apropo, stiati ca avem aceasta incurajare pentru fiecare zi?
  • Este scris in Scriptura de 366 de ori acest cuvant ”NU TE TEME”. Si ca sa vedem cat de mare este stiinta lui Dumnezeu, iata ca n-a omis nici macar pentru anii bisecti asa ca si pentru 2016 , ziua de 29 februarie care tocmai a trecut, am primit aceasta asigurare.
  • Ori daca am fost asigurati, de ce sa ne inspaimantam?
  • Suntem izbaviti din toate! Ramane doar un singur lucru de facut din partea noastra, atunci cand primim odihna, sa nu ne intoarcem iarasi sa facem raul.
  • Si ca sa vedeti ca Domnul este credincios fagaduintei Lui, am sa va relatez o scurta experienta avuta acum cateva zile. 
  • Data fiind natura serviciului pe care il are sotul meu, saptamana aceasta s-a gasit in Bruxelles. Cu o zi inaintea atentatelor era chiar acolo, si zona unde s-au intamplat nu ii este straina deloc. In seara acelei zile tocmai plecase spre Germania, iar dimineata au urmat acele explozii.
  • Oare nu este Domnul Cel care ne calauzeste in toate? Oare nu El l-a scos de-acolo?
  • Nu era programat sa plece din Bruxelles, dar iata ca Domnul lucreaza intotdeauna spre binele celor care se incred in El.
  • Si-atunci cum sa nu Ii multumim?
  • Cum am putea oare acum cand avem odihna, sa ne intorcem iarasi sa facem raul?
  • Ma rog ca Dumnezeu sa ne ajute sa vedem nevoia noastra de EL. Suntem dependenti de El si vreau sa ramanem asa toata viata.
  • El a adus izbavire si indurare de atatea ori, de-aceea sa ramanem sub protectia Lui, este cel mai sigur loc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu