Versetul zilei

18 aprilie 2016

Avem nevoie de ajutor!

„Căci Domnul Îşi întinde privirile peste tot pământul, ca să sprijinească pe aceia a căror inimă este întreagă a Lui

Toate statisticile  la nivel global facute in orice domeniu, sunt destul de sumbre. Sincer parca iti pierzi orice speranta ca intr-o zi vei vedea o lume mai buna.Vezi cum, de la generatie la generatie omenirea involueaza  si merge tot in regres, desi aparent toti credem ca pe masura ce tehnologia avanseaza si omul evolueaza, insa din pacate...nu este asa. N-am sa intru in detalii pentru ca ochiul fiecaruia vede clar ceea ce se intampla, insa exista o speranta.
Citind acest verset din 2 Cronici 16 pe vremea imparatului Asa, vine la el un vazatator pe nume Hanani si il mustra pe Asa deoarece s-a sprijinit si a cautat ajutorul la oameni si nu la Domnul, Acesta ii aminteste lui Asa despre o promisiune care a fost facuta atunci si ne este fagaduita si noua astazi,  Domnul Îşi întinde privirile peste tot pământul, ca să sprijinească pe aceia a căror inimă este întreagă a Lui“
Intr-o lume pervertita, Domnul cere oameni care sa aibe inima dedicata suta la suta pentru El. Ba mai mult ii asigura ca El ii va sprijini in totalitate daca inima este intreaga dedicata lui Hristos.
Care dintre noi nu dorim sa fim sprijiniti de Isus? Cum sa nu-ti doresti asa ceva? Intr-o lume atat de nesigura, tu sa ai siguranta? 
Mai nadajduim asa ceva? Mai credem ca este posibil?
Cuvantul ne asigura ca DA, iar noi TREBUIE sa credem in promisiunile LUI.
DA, avem nevoie de sprijinul Lui! Eu personal, am nevoie asa cum am nevoie de oxigen, fara El , fara ajutorul Lui, nu vreau si nu-mi doresc sa fac un pas. Voi spune si eu ca Moise, ” Doamne daca nu mergi si tu cu noi, nu ne lasa sa plecam de aici”

Ramane doar un singur lucru de facut, inima trebuie sa-I fie dedicata doar lui Hristos.
Facem noi acest lucru?
Doamne ajuta-ne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu