Versetul zilei

20 aprilie 2016

Multi ani binecuvantati, fetita mea!

Intr-o dimineata de joi, in zorii zilei, Dumnezeu a trimis un inger la mine. Cu chip firav si gingas, cu ochii mari si stralucitori avand o privire blanda, pentru prima data a intins manutele spre mine.
Am crezut ca visez... 
I-am cuprins manutele in palmele mele, i-am strans trupusorul la piept, si-abia atunci am realizat ca ingerul trimis din cer, este darul lui Dumnezeu pentru mine, este fetita mea. 
Totul se intampla in urma cu 27 de ani... 
Bunatatea ei, dragostea si respectul pe care il are fata de mine si fata de toti cei din jurul ei, mi-aduce aminte in fiecare zi sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru dragostea Sa.
Sunt binecuvantata sa am un asemenea dar. Si cum Dumnezeu face totul perfect, am credinta ca intr-o zi si fetita mea va fi Copilul LUI. 
Pana atunci ma rog si nadajduiesc!
«Domnul să te binecuvânteze şi să te păzească, Iasmina-Daiana!
Domnul să facă să lumineze Faţa Lui peste tine şi să Se îndure de tine, Iasmina-Daiana! 
Domnul să-Şi înalţe Faţa peste tine şi să-ţi dea pacea Iasmina -Daiana!»

Astfel să puneti Numele Meu peste copiii lui Israel si peste copiii vostri, şi Eu îi voi binecuvânta.
La multi ani binecuvantati de Dumnezeu, fetita draga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu