Versetul zilei

20 iunie 2016

ISUS HRISTOS este biruitorul lumii!

  • Strigaţi de bucurie către Domnul, toţi locuitorii pământului!

  • Slujiţi Domnului cu bucurie, veniţi cu veselie înaintea Lui!
  •  Să ştiţi că Domnul este Dumnezeu! El ne-a făcut, ai Lui suntem: noi suntem poporul Lui şi turma păşunii Lui.

  •  Intraţi cu laude pe porţile Lui, intraţi cu cântări în curţile Lui! Lăudaţi-L şi binecuvântaţi-I Numele!

  • Căci Domnul este bun; bunătatea Lui ţine în veci şi credincioşia Lui, din neam în neam.
  • TRAIASCA DOMNUL MEU!

Tu ești cel ce totdeauna
Luptă pentru-al Său popor
Tu ești cel ce porți coroana
Sfântă de biruitor
Tu ești ajutor în toate,
Salvator tăria mea
Eu trăiesc doar pentru a mă închina
Mă aplec în adorare
Când văd măreția Ta
Orice frică va dispare,
Ai purtat victoria
Umple astăzi al Tău templu,
Lasă din puterea Ta
Eu trăiesc doar pentru a mă închina
Aleluia,
Tu ai biruit, Tu ai biruit
Aleluia,
Isus lumea Tu ai biruit
Pentru oameni ești la Tatăl singurul mijocitor
Cei pierduți găsesc salvare
Doar Tu ești mântuitor
Ești Isus Cristos Mesia
Ești speranța întregii lumi
Tu ești cel ce ai pe cam multe cununi
//: Tu răstorni orice înălțimi
Tu dărâmi orice-ntăritură
Tu ești cel care porți cununi
De-nvingător, biruitor ://
Crucea a sfârșit lucrarea
Și ai fost înmormântat
Însă vine învierea
Căci victoria-ai purtat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu