Versetul zilei

17 iulie 2016

Cuvinte de incurajare!

Inspirat a fost poetul unor versuri cand le-a scris:
”De n-ai fi TU de partea noastra....”
Oh, de-atatea ori mi-am pus si imi pun intrebarea aceasta...”ce m-as fi facut in viata de nu era Domnul de partea mea?”
Cred ca exista si  au existat in viata fiecaruia momente de dezamagire si cand vorbim de asa ceva, domeniul este vast, insa indiferent cat este de mare dezamagirea sau in ce domeniul al vietii ai fost dezamagit, exista UNUL care te ajuta sa te ridici si sa treci de acest moment.
Adineauri am citit Ps.147, si mi-a placut mult incurajarea pe care am gasit-o in Cuvantul Domnului:
  ...tămăduieşte pe cei cu inima zdrobită şi le leagă rănile, 
Domnul sprijină pe cei nenorociţi şi doboară pe cei răi la pământ.
Domnul iubeşte pe cei ce se tem de El, pe cei ce nădăjduiesc în bunătatea Lui. 
  • Căci El întăreşte zăvoarele porţilor, El binecuvântează pe fiii tăi în mijlocul tău;
  •  El dă pace ţinutului tău şi te satură cu cel mai bun grâu.

 Cat de maret este Domnul....!!!
Tamaduieste, leaga, sprijina, doboara, iubeste, intareste, binecuvinteaza, da pace si ne satura. Iata cateva actiuni ale Domnului fata de noi, fata de Copiii Lui, si daca va uitati si in Psalmul 146 la fel gasim atatea incurajari deosebite, 
face dreptate, da paine, izbaveste, deschide, indreapta, iubeste, ocroteste, sprijina, rastoarna...

  • Lăudaţi pe Domnul! Laudă, suflete, pe Domnul!
  • Voi lăuda pe Domnul cât voi trăi, voi lăuda pe Dumnezeul meu cât voi fi.
  •  Nu vă încredeţi în cei mari, în fiii oamenilor, în care nu este ajutor.
  • Suflarea lor trece, se întorc în pământ şi în aceeaşi zi le pier şi planurile lor.
  •  Ferice de cine are ca ajutor pe Dumnezeul lui Iacov, ferice de cine-şi pune nădejdea în Domnul, Dumnezeul său!
  •  El a făcut cerurile şi pământul, marea şi tot ce este în ea. El ţine credincioşia în veci.
  •  El face dreptate celor asupriţi; dă pâine celor flămânzi. Domnul izbăveşte pe prinşii de război;
  •  Domnul deschide ochii orbilor; Domnul îndreaptă pe cei încovoiaţi; Domnul iubeşte pe cei neprihăniţi.
  •  Domnul ocroteşte pe cei străini, sprijină pe orfan şi pe văduvă, dar răstoarnă calea celor răi.
  •  Domnul împărăţeşte în veci; Dumnezeul tău, Sioane, rămâne din veac în veac!
  •  Lăudaţi pe Domnul!

  • Oare, mi-as putea dori mai mult ?
  • In Domnul gasesc tot ceea ce am nevoie,  un Prieten de nadejde, un Medic suprem, un Aparator in fata celor rai, un Tata grijuliu si iubitor si mai ales un Sfatuitor deosebit (v.3)
  •  Nu vă încredeţi în cei mari, în fiii oamenilor, în care nu este ajutor.
  • Merita Domnul sa ne punem increderea toata in El?
  • Cu certitudine da!!! 
  • Intr-o vreme cand toate temeliile se clatina, ISUS este Singura Temelie in care ne putem ancora!
  • Laudat sa-I fie Numele!

Un comentariu: