Versetul zilei

27 iulie 2016

Remediu pentru stres!

  • Zilele trecute am luat aminte la cateva invataturi din Scriptura, invataturi care, daca am tine cont de ele...ar fi ferice de noi.
  • In bisericuta in care am crescut, undeva la tara  pe malul Dunarii, in jud. Caras, era un frate care de foarte multe ori spunea de la amvonul bisericii, ” fratilor....teoria o stim foarte bine, dar practica ne omoara”. Cred ca de foarte multe ori am ramas corigenti la proba practica.
  • Oare de cate ori n-am citit acest verset sau n-am auzit vorbindu-se din el, dar cu toate acestea am continuat cu incapatanare sa facem taman invers?
  • Domnul Isus a spus: ”nu te ingrijora”! Facem noi acest lucru?
  • Şi apoi, cine dintre voi, chiar îngrijorându-se, poate să adauge un cot la lungimea vieţii lui?
  •  Deci, dacă nu puteţi face nici cel mai mic lucru, pentru ce vă mai îngrijoraţi de celelalte?
  • Luca 12: 25-26 
  • De fapt ingrijorarea nu este altceva decat boala noastra moderna, a secolului in care traim- STRESUL.
  • Am sa enumar cateva motive comune in viata noastra, pentru care ne ingrijoram fara rostbsi astfel devenim stresati. Spun fara rost pentru ca oricum lucrurile hotarate de Dumnezeu nu le putem schimba cu nimic.
  • Ne ingrijoram si ne stresam gandindu-ne ce facem daca: ne-am pierde job-ul, griji pentru viitorul copiilor nostri, ce se intampla daca medicul ne descopera un cancer, grija pentru ziua de maine si in mod special griji multe din cauza banilor si cred ca motive de ingrijorare pot fi multe...
  • Dar pe langa toate acestea o mare parte din stres ne-o cauzam singuri 
  • si fara sens.
  • DIFERENTA DINTRE CEEA CE SUNTEM SI CEEA CE DORIM SA FIM!
  • -nu suntem multumiti de ceea ce suntem
  • -avem asteptari nerealiste de la noi, dar si de la altii
  • -traim sub impulsul concurentei in permanenta
DIFERENTA DINTRE CEEA CE SPUNEM SI CE FACEM!
-vorbim prea usor, prea repede si prea mult
-uitam prea usor angajamentele luate
-ignoram consecintele cuvintelor noastre
DIFERENTA DINTRE CEEA CE AVEM SI CEEA CE VREM SA AVEM!
-am acceptat prea usor sistemul de valori al lumii
-am acceptat nemultumirea ca standard de viata
-am acceptat sa ne jertfim pe altarul invidiei

Daca e luam pe fiecare in parte s-ar putea discuta foarte mult si in mod deosebit la subiectul cu concurenta...chiar ar fi multe de spus. De fapt in realitate nu exista nici un fel de concurenta, nu concuram cu nimeni la nimic, este doar in imaginatia noastra. Tindem sa avem casa ca cea vecinului, tindem sa mergem in concediu ca si vecinul sau chiar ca si ”prietenul” sau daca se poate pe o insula mai frumoasa ca si el, jinduim la masina vecinului si uite asa nu ne mai bucuram de ceea ce avem pentru ca tot timpul ne luptam sa avem ceea ce au altii ssu daca se poate mai mult ca ei.
Oare nu este un stres fara sens?
De ce sa imi risipesc viata traind doar intr-o competitie imaginara?
De ce sa-mi traiesc viata dorind in permanenta altceva fara sa ma bucur de ceea ce am deja?
Eu nu stiu de ce te stresezi tu, dragul meu cititor, insa stiu  punctele unde sunt vulnerabila eu si asa cum mi-am evaluat eu starea, te sfatuiesc sa faci acelasi lucru.

Biblia ne da un REMEDIU PENTRU STRES!
LUCA 12:31
Căutaţi mai întâi Împărăţia lui Dumnezeu, şi toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra.

O viata fara stres !

  •  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu