Versetul zilei

13 august 2016

Hrana ta zilnica!

13 AUGUST
Efeseni 3.13-21
Această nouă rugăciune a apostolului este adresată „Tatălui Domnului nostru Isus Hristos" (v. 14; comp. cu cap. 1.16,17). Fie ca Acela „care poate să facă nespus mai mult decât toate câte cerem sau gândim" (v. 20) să ne răspundă fiecăruia dintre noi! Să ne dea să înţelegem câte ceva din gloria Lui, în toate sensurile de nemăsurat şi veşnică! Dar, oricât de măreţe ar fi perspectivele acestei glorii, ele nu fixează şi nu reţin afecţiunile noastre. De aceea apostolul adaugă fără tranziţie: „şi să cunoaşteţi dragostea lui Hristos..." (v. 19).
Închipuiţi-vă că eu aş fi dus dintr-o dată în palatul unui rege; aş fi acolo, fără-ndoială, orbit şi dezorientat. Dacă însă îl regăsesc în acel loc pe cel mai bun prieten al meu şi descopăr că el este chiar regele, imediat mă voi simţi fericit şi în largul meu. Astfel este cu gloria: este cea a lui Isus pe care II iubim.
Împreună cu apostolul, să cerem ca Duhul Lui să ne întărească „omul dinăuntru". Dacă Hristos locuieşte în noi (v. 17), nimic mai puţin decât „toată plinătatea lui Dumnezeu" ne va umple (v. 19; Coloseni 2.9,10) şi, odată cu ea, puterea, dragostea, credinţa, înţelepciunea.
Dragi prieteni, Tatăl ne-a făcut nouă loc în casa Lui (cap. 1 şi 2).
 Noi I-am făcut loc lui Isusîn inima noastră?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu